×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 29 اردیبهشت - 1403
false
true
لزوم فرآهم سازی بسترهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بندرکیاشهر

به گزارش «گیل بان»، در راستای توسعه گردشگری در استان گیلان، مهندس حیدری فرماندار آستانه اشرفیه به همراه دکتر محمد پور مدیرکل محیط زیست استان گیلان، دکتر رحیمی پور مشاور امور گردشگری استاندار گیلان و جمعی از مسئولان این شهرستان از مکان های متعددی از جمله پارک ملی بوجاق، طرح سالم سازی، پل چوبی و پارک موزه شیلات بازدید کردند.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در پایان این بازدید خبر داد: در بازدیدی که به همراه مدیران استانی و شهرستانی از شناگاه های ساحلی، اسکله، تالاب بوجاق و همچنین ساختمان های مربوط به شیلات بعمل آمد ضرورت تحویل نقشه های سرمایه گذاری در تالاب بوجاق از سوی اداره کل محیط زیست مورد تاکید قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: در این بازدید موضوع برق رسانی به شناگاه های ساحلی شهرداری و همچنین زمین های موسوم به کلانشهر مورد بحث قرار گرفت و مقرر گردید مدیر کل محیط زیست استان با هماهنگی مدیر عامل برق منطقه ای سازه های مورد استفاده در انتقال برق از مسیر پل چوبی نهایی شود.
گفتنی است : براساس پیگیری فرمانداری و موافقت سازمان محیط زیست و استاندار گیلان اعتباری قریب به 2 میلیارد تومان برای احیای تالاب بوجاق در نظر گرفته شده است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد