×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 16 اردیبهشت - 1403
false
true
فقدان استاد حاج علی عسکری بسیار سخت، دردناک و جبران ناپذیر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ رضا ثقتی در مراسم بدرقه استاد علی حاج علی عسکری تا خانه ابدی، با تسلیت به خانواده بزرگ نمایش و سینمای استان، اظهار کرد: امروز مرد بزرگی را بدرقه می‌کنیم که از هنرمندان بسیار فروتن، شیک پوش، موقر و با شخصیت عرصه تئاتر استان گیلان بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به این که استاد علی عسکری مشاور امین هنرجویان، نوآموزان و جوانان عرصه تئاتر استان بود، خاطرنشان کرد: وی همیشه یار، همراه و مددکار اهالی فرهنگ و هنر استان بود، و فقدان وی بسیار سخت، دردناک و جبران ناپذیر است.

ثقتی با بیان این که  قرار بود از وجود نازنین استاد علی عسکری به عنوان یکی گوهر ارزشمند در اعتلا و رشد فرهنگ و هنر استان گیلان استفاده شود، افزود: آخرین دیدار ما در روز معارفه بنده به عنوان مدیرکل اتفاق افتاد و اظهار خوشحالی از اتفاقات خوب برای فرهنگ و هنر گیلان کردند.

وی با اشاره به اینکه استاد علی عسکری ۳۰ سال به عنوان کارمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فعالیت کرد، گفت: آنچه که از استاد علی عسکری در خاطره‌ها به جا مانده حس نوع دوستی، تعصبی که به هنر تئاتر، فیلم و ساختار اداره فرهنگ و ارشاد داشت هرگز از یادها فراموش نمی‌شود.

ثقتی ضمن عرض تسلیت به خانواده استاد حاج علی عسکری، تصریح کرد: استاد بسیار انسان صبوری بود در سخت‌ترین شرایط صبورانه رفتار می‌کرد و قطعاً جایگاه این استاد فرهیخته در بهشت خواهد بود و رحمت الهی نصیب روح بلند استاد می‌شود.

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد