×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 24 اردیبهشت - 1403
false
true
راه اندازی ۱۵ بازارچه فروش به مناسبت شب یلدا در رشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ علیرضا حسنی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی به وجود آمده و لزوم خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان برنامه ریزی لازم در خصوص یکدست شدن رویه کاری کلیه بازارچه ها جهت اجرای طرح فروش ویژه شب یلدا پیش بینی شده و در حال اجرا است.

وی با اشاره به نزدیکی  مناسبت شب یلدا و مراجعه شهروندان به بازارچه های میوه و تره بار سطح شهر افزود: تلاش حداکثری ما این است که با استفاده از ظرفیت های موجود بتوانیم ضمن کنترل قیمت، عرضه میوه با قیمت مناسب  و کیفیت مطلوب انجام گیرد و شهروندان بتوانند با آرامش خاطر، ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود را از میادین میوه و تره بار تهیه کنند.

حسنی ادامه داد: با توجه شرایط معیشتی حال حاضر و لزوم ایجاد امنیت روانی در خصوص تهیه مایحتاج غذایی، سازمان اقدام به تشکیل تیمی جهت گشت زنی و بازدید از بازارچه ها شده است که در این ایام تیم نظارتی به صورت ویژه بازدید های خود را انجام خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: از اصلی ترین برنامه های سازمان ایجاد کارگروهی برای کنترل و یکسان سازی قیمت ها در تمام طول سال است که به زودی با تشکیل جلسه ای جداگانه مقدمات اجرای این طرح تشریح خواهد شد.

وی تاکید کرد: قدرت اصلی بازارچه های تحت نظارت شهرداری در همین موضوع یکسان سازی قیمت هاست و بی شک با اجرای درست این طرح شاهد بازخوردی گسترده، مثبت و مؤثر خواهیم بود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت گفت: ۱۵ بازارچه عرضه میوه و تره بار، گوشت و مرغ که تحت تولیت این سازمان می باشند نسبت به رعایت تخفیفات ویژه شب یلدا جهت رفاه شهروندان اقدام خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد