×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 29 اردیبهشت - 1403
false
true
برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن شرق گیلان در لاهیجان

به گزارش «گیل بان»، حجت السلام سید حامد میر حسینی اشکوری از برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی خبر داد و گفت: مسابقات در سال ۹۷ جهت صرفه جویی در هزینه ها به صورت منطقه شرق گیلان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در بخش برادران متسابقین در آستان مقدس میر شمس الدین لاهیجان با هم به رقابت می پردازند، گفت : متسابقین شهرستان لاهیجان، سیاهکل، رودسر، املش و لنگرود در این دور از مسابقات حاضر هستند و در بخش خواهران نیز مسابقات در آستان مقدس سفید آستانه برگزار می گردد.
اشکوری در ادامه گفت : تاکنون ۱۵۰ نفر در سایت مسابقات قرآن در شهرستان لاهیجان و سیاهکل ثبت نام کردند که در روز ۵ شنبه به رقابت می پردازند.
حجت السلام اشکوری از تغییر مکان برگزاری مسابقات در سال آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: پیش از این جلساتی با کارشناسان و روأسای ادارات مربوطه برگزار گردید و هزینه کرد و وظایف هر شهرستان مشخص گردید و در بحث ایاب و ذهاب متسابقین هم هزینه ها بین ادارات منطقه تقسیم می شود.
اشکوری در پایان گفت: به دلیل حضور متسابقین از چند شهرستان امید این می رود آزمون با کیفیت مناسب و رقابت بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار شود.
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد