×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
ساخت 200 واحد مسکن برای زلزله‌زدگان کرمانشاه

به گزارش «گیل بان»، علیرضا محمدی، به کاهش چندین درجه‌ای هوا در کرمانشاه و نیاز اساسی زلزله‌زدگان به سرپناه و اقلام گرمایشی اشاره و اظهار کرد: با توجه به سرمای بسیار شدید هوا به همت مردم و دولت تلاش شده تا البسه گرم، کانکس، چراغ و مواد مصرفی به منطقه زلزله‌زده ارسال شود.

وی از ادامه کمک‌های مردمی گیلان به مردم زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و افزود: کمک‌های مردم تا استقرار کامل خانواده‌ها ازجمله مددجویان کمیته امداد که به‌نوعی از اقشار آسیب‌پذیر بودند و آسیب بیشتری هم‌اکنون دیده‌اند، ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان به هماهنگی و انجام کمیته با جمعیت هلال‌احمر استان اشاره کرد و گفت: از همان روزهای اول ایستگاه‌های دریافت کمک از سطح شهرستان‌ها فعال است و تاکنون کمک‌های خوبی نیز هم نقدی و هم غیر نقدی به زلزله‌زدگان شده است.

محمدی از کمک خیران گیلان به کمیته امداد خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده با کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه تاکنون 8 کامیونت کمک‌های اولیه به ارزش یک میلیارد تومان به مناطق زلزله‌زده ارسال‌شده است.

وی بابیان اینکه تلاش شده تا کمک‌های نقدی مردم در راستای تأمین مسکن زلزله‌زدگان هزینه شود، خاطرنشان کرد: خیران گیلان تاکنون درزمینهٔ کمک به ساخت مسکن زلزله‌زدگان 60 میلیون تومان کمک نقدی به کمیته امداد استان داشته‌اند و همچنان نیز این کمک‌ها ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امام خمینی گیلان از تعهد به ساخت 200 واحد مسکن محرومین در منطقه زلزله‌زده استان کرمانشاه خبر داد و گفت: از مجموع کل واحدهای تخریب‌شده استان گیلان مکلف شده تا با به‌کارگیری از ظرفیت خیران 200 واحد مسکن را برای زلزله‌زدگان احداث کند.

محمدی از نشست فوق‌العاده مدیران کل کمیته امداد در کرمانشاه خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که در روزهای آینده در کرمانشاه برگزار می‌شود منطقه بندی برای ساخت مسکن از سوی کمیته امداد انجام خواهد شد و یقیناً اولویت با افرادی خواهد بود که بی‌سرپرست، بد سرپرست و یا در سانحه بیشترین آسیب را دیده باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد