×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
راه‌اندازی دادگاه‌های صلح در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۲۰ فروردین ماه در نخستین گردهمایی شورای مدیران دادگستری گیلان، استفاده از فرصت‌های ماه مبارک رمضان را فرصت مغتنمی برای انسان دانست و اظهار کرد: باید از تمام لحظات این مهمانی معنوی در مسیر تقرب به درگاه الهی بهره گرفت.وی با تقدیر از اقدامات رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان در سال گذشته، افزود: باید با توان و همت مضاعف در راستای اجرای اهداف و سیاست‌های قوه قضائیه تلاش کنیم.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه دادگاه‌های صلح به زودی در استان راه‌اندازی می‌شوند، گفت: باید در افتتاح این دادگاه‌ها از ظرفیت موجود استفاده و نواقص دادگاه‌های عام را در دادگاه‌های صلح برطرف کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به شعار سال، «جهش تولید با مشارکت مردم» بر اهمیت تولید و سرمایه‌گذاری در استان تاکید و خاطرنشان کرد: موانع امر تولید در استان باید شناسایی شده و اقدامات لازم در راستای رفع آن صورت گیرد.

وی افزود: رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها باید بر پرونده‌های مهم و خاص اشراف داشته و شخصا پرونده‌های مهم را نظارت و پیگیری کنند.

رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر صیانت از حقوق عامه، تصریح کرد: رسیدگی سریع به پرونده‌های تخلفات انتخاباتی نیز باید در دستور کار مسئولان قضایی استان قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد