×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
حرکت در مسیر ولایت فقیه مهم‌ترین ویژگی شهید «انصاری» بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سید محمد حسینی شامگاه پنج شنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان «علی انصاری» و «علیرضا نورانی» و ۳۰ شهید کارمند شهرستان رودسر با اشاره به اینکه این دو شهید یک شب انقلابی نشدند، گفت: سابقه آشنایی شهید انصاری با امام به ۱۵ خرداد سال ۴۲ باز می‌گردد.

حسینی به ویژگی‌ها و شاخص‌های شهید انصاری اشاره و اضافه کرد: حرکت در مسیر ولایت فقیه مهم‌ترین ویژگی شهید انصاری بود و همین ولایی بودن خار چشمان دشمنان بود و وی را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه شهید انصاری هم در زمان حضورش در ایران و هم آمریکا اهدافش را پیگیری می‌کرد، گفت: وی با وجود اینکه امکان زندگی بهتر در آمریکا را داشت اما برای اهدافش از همه این امکانات چشم پوشی کرده و به ایران بازگشت و در کنار مردم ماند و خدمت کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه به ادبیات دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: زنده نگهداشتن فرهنگ دفاع و ایثار لازم و ضروری بوده و باید آثار به صورت مکتوب درآید.

وی با اشاره به اینکه کمرنگ شدن روحیه ایثار در جامعه سبب می‌شود تا آن جامعه به سمت انحطاط حرکت کند، تصریح کرد: سرمایه گذاری در این بخش آن جامعه را به عنوان الگو مطرح کرده و مشکلات حل می‌شود.

حسینی با تأکید بر اینکه کم شدن اعتقادات و باورها به امدادهای الهی مشکلات را افزایش می‌دهد، گفت: توجه به این بخش و درست عمل کردن سبب شده تا عنایت خداوند شامل حالا ما شود.

وی با اشاره به ۱۷ هزار شهید ترور، تأکید کرد: اکثر این ترورها توسط منافقینی انجام شده که خود را مجاهد خلق و در راه خدا معرفی می‌کنند در حالی که تنها به دنبال قدرت هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان با بهره گیری از ابزارهای رسانه‌ای با مسائل داخلی را بزرگنمایی می‌کنند، افزود: معرفی درست انقلاب و نظام اسلامی باید در دستور کار قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد