×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 24 اردیبهشت - 1403
false
true
تاکید بر ضرورت توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ دکتر اسدالله عباسی در همایش نومعلمان تمدن ساز در رشت گفت: دولت سیزدهم عزم خود را برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جزم کرده است از این رو همه به ویژه معلمان باید برای تحقق این مهم همکاری کنند تا با ترسیم راه درست، جوانان و نوجوانان به قله‌های سعادت دست یابند.
وی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را برگرفته از آموزه‌های دینی ، انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی، هویت، فرهنگ و اصالت دانست و افزود: این سند بومی، برگرفته از اندیشه‌های علمای تعلیم و تربیت کشور است.
جبار کوچکی نژاد از نمایندگان شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش آموزش و پرورش را نیازمند تحول دانست و گفت: شرایط امروز با گذشته متفاوت است از اینرو معلمان باید با توجه به تفاوت‌ها و با بهره گیری از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به تعلیم و تربیت آینده سازان کشور بپردازند.
محمد‌حسین رمضانی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در این همایش گفت: امسال ۵۸۰ نفر از معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۴۷۶ نفر دیگر هم از طریق آزمون جذب آموزش و پرورش گیلان شدند.
در این همایش نو معلمان سوگندنامه معلمی را قرائت کردند.
اجرای سرود و تقدیر از یک خانواده شهید دانش آموز و هفت نومعلم برتر مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد