×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 29 اردیبهشت - 1403
false
true
۴۵۴ قلم لوازم آرایشی و ۱۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلان کشف و ضبط شد

به گزارش «گیل بان»، ۴۵۴ قلم انواع لوازم آرایشی و هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مأموران نیروی انتظامی شهرستانهای آستانه اشرفیه و رودبار کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه در این باره اظهار کرد : در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در مغازه خود اقدام به فروش لوازم آرایشی قاچاق می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عیسی روشن قلب با اشاره به اینکه ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی به واحد صنفی مورد نظر مراجعه کردند، افزود: در بازرسی از این مکان صنفی تعداد ۴۵۴ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش ریالی اقلام کشف شده ۲۰میلیون ریال است.

وی با اشاره به معرفی متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی از مردم خواست با حمایت از تولید ملی و تحریم کالای قاچاق به اقتصاد و سازندگی کشورمان کمک کنند.

کشف ۱۰۰۰لیتر سوخت قاچاق در رودبار

فرماندهی انتظامی رودبار اظهار کرد: ماموران انتظامی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک وانت مزدا، مشکوک شده و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

سرهنگ بابک علیزاده با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۰۰۰ لیتر گازوییل قاچاق (خارج از شبکه) کشف و ضبط شد، افزود: در این راستا راننده ۴۵ ساله جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

وی از مردم خواست هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد