×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 28 اردیبهشت - 1403
false
true
پیام قدردانی فرماندار لاهیجان از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش «گیل بان»، مهندس امیر جانبازی در این پیام اظهار کرد: لازم می‌دانم از مردم همیشه در صحنه و آگاه شهرستان لاهیجان به دلیل حضور باشکوه و گسترده آنان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کنم.

متن کامل پیام فرماندار لاهیجان به شرح زیر است:

باسمه تعالی

حضور پر صلابت و غرور آفرین مردم شریف لاهیجان در مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ثابت کرد که ایران اسلامی برای همیشه تاریخ و تا ظهور منجی عالم بشریت دست از حمایت انقلاب اسلامی و تلاش خود در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر نخواهد داشت.

قطعا این حضور خود جوش، گسترده و مردمی، روشنی بخش قلب رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) بوده و خدمتگزاران خود در دولت تدبیر و امید را در خدمت صادقانه و بی‌منت مصمم تر کرده است.

مراسم راهپیمایی سی و نهمین طلوع فجر انقلاب با حضور گسترده مردم متعهد و ولایتمدار شهرستان و در نمایی یکپارچه با ملت سربلند ایران، فرصتی بود تا ابهت و صلابت مردم آزاده ایران اسلامی به رخ منادیان اسلام هراسی کشیده شود.

اینجانب برخود لازم می دانم از مردم همیشه در صحنه و آگاه به دلیل حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی و تشکر کنم.

 

امیر جانبازی
سرپرست فرمانداری لاهیجان

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری لاهیجان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد