×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 28 اردیبهشت - 1403
false
true
پیام تشکر فرماندار لاهیجان از شکیبایی مردم و خدمت رسانی دستگاه های اجرایی شهرستان

به گزارش «گیل بان»، درپی ریزش برف اخیر، مهندس امیر جانبازی فرماندار شهرستان لاهیجان طی اطلاعیه ای ازمردم خوب و صبور و دستگاه های اجرایی شهرستان لاهیجان تشکر و قدردانی نمود.

در این اطلاعیه آمده است:
پروردگار متعال را شاکریم که به برکت رحمت و لطف بیکرانش بارش نعمات الهی را برای بار دیگر نصیب ما گیلانیان نمود، و بارقه های امید و نشاط را در دل های کشاورزان غیور و زحمتکش این خطه از میهن همیشه سرافرازمان زنده ساخت. تقارن این موهبت الهی با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به یمن نیک گرفته و به شکرانه آن سر بر سجده بندگی می نهیم.
از آنجا که شدت و تمرکز بارش های برف اخیر در حوزه جغرافیایی شهرستان لاهیجان قرار داشت، با همه منافعی که برای این شهرستان به ارمغان آورد، مشکلاتی را نیز در برخی از بخش ها ایجاد نمود که با هوشیاری و وظیفه شناسی دستگاه های اجرایی حاضر در تیم مدیریت بحران شهرستان، در کمترین زمان ممکن جهت برطرف نمودن آنها اقدامات لازم بعمل آمد.
بر خود لازم می دانم از صبر، شکیبایی، همدلی و همیاری مردم فهیم و بصیر شهرستان لاهیجان که با وجود همه مشکلات پیش آمده و کمبودها، همواره همراه و یاری رسان مسئولین این شهرستان بودند مراتب تشکر و قدردانی خویش را ابراز دارم.
همچنین از زحمات امام جمعه و نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیران و کلیه پرسنل دستگاه های اجرایی شهرستان،اصحاب رسانه، معاونین، بخشداران و پرسنل فرمانداری، شوراهای اسلامی شهرها، روستاها، بخشها، دهیاران و همچنین سازمان های مردم نهاد که در طول زمان بارش برف و پس از آن لحظه ای از خدمت رسانی و کمک به مردم باز نایستادند صمیمانه تشکر می نمایم.

امیر جانبازی
سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری لاهیجان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد