×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 29 اردیبهشت - 1403
false
true
مسئولان با جلوگیری از عوامل گرانی‌ها امید را به مردم بازگردانند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ آیت الله رسول فلاحتی روز سه شنبه در خطبه‌های نماز عید فطر در رشت اظهار داشت: گرچه مردم به مسئولان و نظام امیدوراند اما گرانی ها مردم را رنج می دهد و از مسئولان نظام و دولتمردان تقاضا داریم جلوی عواملی که موجب گرانی ها می شود را بگیرند.

نمایمنده ولی فقیه در استان گیلان افزود: از همه مسئولان گیلان نیز میخواهم تلاش خود را بکار گیرند تا مشکلات در عرصه بازار ، خرید و فروش ، معاملات و حتی در بخش کشاورزی برطرف شود و ثبات قیمت در بازار ایجاد شود.

وی به حضور پرشکوه مردم گیلان در روز قدس اشاره و بیان کرد: از شما مردم نیز تشکر می کنیم که امسال و در ماه مبارک رمضان مساجد را پر کردید و در روز قدس نیز، حضور بسیار پررنگی داشتید و فریضه‌های خود را به خوبی انجام دادید.

امام جمعه رشت ادامه داد: اما متاسفانه امسال ماه مبارک رمضان با تلخی هایی برای بعضی از مسلمانان در جهان همراه بود و در کشور افغانستان ، مسلمانان در حال بندگی مورد حملات ناجوانمردانه قرار گرفتند که این حملات وحشیانه را در تعداد دیگری از کشورها شاهد بودیم.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: این در حالی است که امسال جمهوری اسلامی ایران جایگاه پرعظمتش را در دنیای اسلام بیش از پیش پیدا کرد و بسیاری از کشورهای مسلمان و غیرمسلمان که به نظام جمهوری اسلامی امیدوار بودند تا ابهت استکبار جهانی را بشکند، ناامید نشدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد