×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 25 اردیبهشت - 1403
false
true
لزوم برخورد با عدم تخصیص سهمیه درجذب نیروهای شرکتی برای ایثارگران

به گزارش «گیل بان»، مصطفی سالاری صبح یکشنبه در نشست با جمعی از جانبازان در دفتر کار خود با اشاره به اینکه امنیت، عزت و اقتدار امروز جامعه مدیون و مرهون از خود گذشتگی و جانفشانی این افراد است، اظهار کرد : جانبازان شهدای زنده کشور هستند.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا وظیفه همه مسئولان است، افزود: جانبازان ، ایثارگران و شهدا در رسیدن به هدف و آرمان های خود با خداوند متعال معامله کردند و این ارائه خدمت در برابر از خودگذشتگی این عزیزان بسیار کوچک و ناچیز است.

استاندار گیلان با تأکید بر ارائه خدمات به جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا از سوی دستگاه ها، گفت: البته به دلیل وجود برخی محدودیت ها این امکان وجود دارد که دستگاه ها درانجام رسالت خود به این عزیزان آن گونه که شایسته بوده نتوانند ارائه خدمت کنند ولی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات و مطالبات ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا، خاطرنشان کرد : در زمینه استخدام نیرو بخشی از طریق آگهی به صورت شفاف و براساس مواد قانونی و بخش دیگر نیز به صورت شرکتی و طرحی جذب می شوند.

سالاری همچنین با بیان اینکه در صورت رعایت نکردن سهمیه ایثارگران و سایر موارد در جذب نیرو به صورت به شرکتی با آنها برخورد می شود، گفت: در این زمینه از دستگاه ها آمارهای لازم مطالبه خواهد شد.

وی با تأکید براینکه در جذب نیروهای کار باید موارد قانونی رعایت شود، افزود: معتقدم که در حوزه جذب نیرو به صورت شرکتی و طرحی نیز باید از طریق آگهی و برگزاری آزمون اقدام شود.

استاندار گیلان همچنین بر حضور نماینده ای از جانبازان و ایثارگران در جلسات مربوط به آنها در دستگاه های اجرایی نیز تأکید کرد و یادآورشد:از طریق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری این موضوع به همه دستگاه ها ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین مطالبات و درخواست های ایثارگران و جانبازان عدم مناسب سازی اماکن و ساختمان های عمومی برای دسترسی به خدمات مورد نیاز است، اظهار کرد: این یکی از مقررات کلی کشوراست که باید مورد توجه و اهتمام ویژه قرار گرفته و در راستای آن گام موثری برداشته شود.

سالاری سرکشی از این خانواده ها را یکی از وظایف مسئولان برشمرد و گفت: دولت نیز طی چندسال گذشته اهتمام ویژه ای در این زمینه داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد