×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 25 اردیبهشت - 1403
false
true
لزوم ایجاد وحدت در جامعه/ توصیه به سرمایه گذاران برای توجه به پیشرفت اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان

به گزارش «گیل بان»؛ مهندس حیدری در مراسم کلنگ زنی فاز دوم و سوم شرکت آوا سوله تصریح کرد: یکی از جملات و تاکیدات کلیدی حضرت امام خمینی (ره) اشاره به وحدت کلمه بود، وحدت کلمه برای غیر خودی هاست وگرنه خودی ها که خودی هستند.
فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه باید بتوانیم با کسانی که با ما همراه و هم فکر نیستند کار کنیم و بتوانیم تعامل ایجاد نماییم، گفت: خداوند را شاکریم در شهرستان مصداق این تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری که تاکید بر همدلی و همزبانی در نامگذاری شروع سال ها قبل تاکید داشتند، هستیم.
وی اظهار کرد: شهرستان عزم خود را جزم کرده است و همراه سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال خواهد بود و هرکسی که بخواهد برای توسعه و اشتغال گامی بردارد وظیفه ماست که به وی کمک کنیم .
نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه در ادامه افزود: تعاملی که بین اعضای شورای اداری و تامین شهرستان، ائمه محترم جمعه شهرستان و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی وجود دارد مثال زدنی است و این جای خوشحالی دارد. این مجموعه نیز با همین رویه می تواند به بهترین نتیجه دلخواه خود برسد.
مهندس حیدری در ادامه افزود: توصیه من به سرمایه گذاران اینست که نباید به حرف های حاشیه ای توجه نمایند، فقط و فقط بایستی به حرکت روبه جلو و پیشرفت اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار توجه نمایند که ثمره آن ایجاد واحدهای دیگر است که در نتیجه جوانان بیکار بیشتری شاغل خواهند گردید و همه ما خوشحال خواهیم شد و شب باخیال راحت سر بر بالین خواهیم نهاد.
فرماندار آستانه اشرفیه در پایان تصریح کرد: همراهی کامل را برای ایجاد اشتغال و توسعه سرمایه گذاری در شهرستان داریم و وظیفه خود می دانیم که به سرمایه گذاران کمک در تسریع و تسهیل امورات واحدهای تولیدی و صنعتی نماییم .

منبع: روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد