×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 29 اردیبهشت - 1403
false
true
طرح «کرامت» در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود

به گزارش «گیل بان»، سردار عبدالرضا آزادی امشب در حاشیه بازدید از برخی مناطق آسیب‌پذیر شهر رشت اظهار داشت: رفع آسیب‌های اجتماعی در چند سال اخیر به طور جدی در دستور کار نظام قرار گرفته است.

جانشین قرارگاه امام جواد(ع) با بیان اینکه مقام معظم رهبری شخصاً پیگیر وضعیت رسیدگی به آسیب‌‌های اجتماعی هستند گفت: رهبری، مردمی را که در مناطق آسیب‌پذیر زندگی می‌کنند عائله نظام می‌دانند.

سردار آزادی آسیب‌های اجتماعی را زاییده تحولات یک قرن اخیر دانست و خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی، خشکسالی و مشکلات معیشتی از جمله عواملی هستند که سبب بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد نه تنها یک فرد بلکه یک جامعه را تهدید می‌کند ابراز داشت: جوانان و نوجوانان از جمله اقشاری هستند که به طور جدی در معرض این آسیب‌ها قرار دارند.

جانشین قرارگاه امام جواد(ع) با بیان اینکه رفع آسیب‌های اجتماعی اقدامی در راستای ایجاد امید در جامعه و نجات قشر جوان است افزود: مردمی بودن اقدامات در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی سبب ماندگاری این اقدامات می‌شود.

سردار آزادی با اشاره به اجرای طرح “کرامت” در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی توسط سپاه پاسداران تصریح کرد: در این طرح سپاه پاسداران آسیب‌های اجتماعی موجود در محلات را شناسایی کرده و برای رفع آن اقدام می‌کند.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای اجرای طرح “کرامت” اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا خانواده‌هایی را که درگیر آسیب‌های اجتماعی نیستند با استفاده از روش‌های پیشگیرانه مصون‌سازی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد