×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 28 اردیبهشت - 1403
false
true
شاخص موفقیت مدیران، میزان رضایت مندی مردم است

به گزارش «گیل بان»؛ مهندس رحیم حیدری در این جلسه با بیان اینکه در مرحله کارشناسی طرح های بزرگ عمرانی باید از مشاوره ی بانک ها استفاده شود اظهار اشت: نقش بانکها در توسعه شهرستان یک نقش بی بدیل است و در واقع بانکها موتور محرکه سرمایه گذاری شهرستان هستند.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود : با توجه به نیاز شهرستان به توسعه ، نقش بانکها وتاثیر گذاری آنها بر روی توسعه شهرستان بویژه بخشهای مختلف کشاورزی ، صنعت و… بسیار زیاد می باشد و با قاطعیت می توان گفت توسعه شهرستان بدون همکاری وتعامل بانکها امکانپذیر نیست .

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: بانکها باید با مردم ودستگاههای اجرایی شهرستان تعامل وهمکاری خوبی داشته باشند وضمن حذف موارد بروکراسی پیچیده اداری و با رعایت ضوابط ومقررات در جهت رفع مشکلات مردم و پیشرفت وتوسعه شهرستان حرکت کنند .

رحیم حیدری اولویت و دغدغه اصلی مسوولان شهرستان را حل مشکلات بیکاری و ایجاد اشتغال دانست و گفت: این مهم با همدلی، همفکری، ارتباط مسوولان و پاسخگویی منطقی به مردم میسر می شود. شاخص موفقیت مدیران، میزان رضایت مندی مردم می باشد.مسوولین اهتمام لازم به منظور رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را داشته باشند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد