×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 22 اردیبهشت - 1403
false
true
جمهوری اسلامی در سایه مجاهدت رزمندگان نیروهای انتظامی و نظامی از امنیت خوبی برخوردار است

به گزارش «گیل بان»، سردار محمدرضا اسحاقی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: امروز ملت ایران استقلال و آزادی خود را مدیون خون شهدا است.

فرمانده انتظامی استان گیلان ضمن تقدیر از خدمات کارکنان نیروی انتظامی استان خاطرنشان کرد: هدف ما ایجاد آرامش، آسایش و امنیت برای مردم سراسر گیلان است.

سردار اسحاقی امنیت را سرمایه‌ای بزرگ برای هر کشور دانست و ابراز داشت: امنیت یک نیاز اساسی برای تمام عرصه‌های نظامی، اقتصادس و اجتماعی است و ایجاد این امنیت وظیفه دولت‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی امروز در سایه مجاهدت رزمندگان نیروهای انتظامی و نظامی از امنیت خوبی برخوردار است عنوان داشت: جمهوری اسلامی به‌دنبال تولید و حفظ امنیت است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای تامین امنیت و ایجاد امنیت مردم پایه خاطرنشان کرد: امنیتی پایدار است که مردم در ایجاد آن نقش داشته باشند.

سردار اسحاقی با اشاره به تجمع روز گذشته بسیجیان در سراسر کشور اظهار داشت: برگزاری چنین تجمعاتی یکی از مولفه‌های ایجاد امنیت است که سبب ایجاد رعب در دل دشمنان داخلی و خارجی می‌شود.

وی “پلیس مقتدر، امین مردم” را شعار فعالیت‌های پلیس در هفته نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: بدیع‌ترین توقع مردم از پلیس داشتن اقتدار در راستای حفظ جان و نوامیس آن‌ها در مواجه با قانون‌شکنان است‌.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس برای حفظ اقتدار خود باید تلاش کند تا از تمام امکانات و تکنولوژی‌ها استفاده کند ابراز داشت: طبق فرموده مقام معظم هیچ سازمانی مانند نیروی انتظامی در مقابل چشم مردم قرار ندارد.

سردار اسحاقی نیروی انتظامی را مظهر اقتدار و مهربانی دانست و خاطرنشان کرد: پلیس در مقابل قانون‌شکنان با اقتدار می‌ایستد و در برابر مردم قانون‌پذیر دارای رافت است.

وی با اعلام اینکه بیش از 99 درصد از افراد جامعه را افراد قانون‌پذیر تشکیل می‌دهد عنوان داشت: در حال حاضر در تمام کلانتری‌های سطح استان شورای معتمدان پلیس به‌‌منظور استفاده از نظرات مردم در راستای ایجاد امنیت فعالیت می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد