×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  چهارشنبه - 2 خرداد - 1403
false
true
توجه به مناطق کم برخوردار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان

به گزارش «گیل بان»، اسفندیار ضیایی عصر امروز در دیدار فرماندار املش از مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اظهار داشت: ایجاد فرصت‌های تازه برای ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان یک ضرورت است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بیان اینکه مخاطبان کانون آینده‌سازان کشور هستند خاطرنشان کرد: رویکرد مثبت مسئولان استانی در افزایش گستره فعالیت‌های فرهنگی کانون در استان گیلان تاثیرگذار است.

ضیایی با اشاره به اینکه پیشینه کانون در پرورش شخصیت‌های برجسته و نخبه استان گیلان اثرگذار بوده است تصریح کرد: جامعه امروز نیازمند جهاد فرهنگی و گسترش نهضت مهارت‌آموزی است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب اجتماعی باید از حوزه فرهنگ استفاده کرد افزود: به منظور ایجاد زیرساخت‌های مناسب اجتماعی در جامعه امروز باید آموزش را از نسل کودک و نوجوان آغاز‌ کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اشاره به اینکه پرورش و آموزش مناسب کودکان و نوجوانان امروز بستر‌ ساز تربیت مدیران توانمند آینده است افزود: تمرکز بر روی نسل کودک و نوجوان امروز توانمندی آینده کشور را رقم می‌زند.

ضیایی با تاکید بر اینکه آموزش‌های غیرمستقیم، کتاب‌محور و خلاقانه کانون یاری‌گر نظام آموزشی کشور است تصریح کرد: ظرفیت‌ کارکنان مجموعه‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان گیلان گسترده است.

وی مربیان مراکز فرهنگی استان را سرمایه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان عنوان کرد و گفت: ارتباط با خانواده‌ها و تعامل با دستگاه‌های اجرایی از اهدافی مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: این تعامل مطلوب به منظور ارائه خدمات بهتر به کودکان و نوجوانان استان گیلان همواره از سوی کانون دنبال می‌شود.

ضیایی افزایش گستره‌ فعالیت‌ها، هم‌گامی با فن‌آوری‌های روز، توجه به فضای مجازی و نگاه ویژه به مناطق کم‌برخوردار را از اولویت‌ اقدامات کانون گیلان دانست و گفت: این اقدامات به‌منظور ارائه خدمات فرهنگی مطلوب به تمامی مخاطبان در استان گیلان صورت می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد