×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 25 اردیبهشت - 1403
false
true
انتصاب مدیران جوان در روزهای پایانی سال

به گزارش «گیل بان»، مصطفی سالاری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گیلان که صبح امروز با حضور مدیران دستگاههای اجرایی در سالن شهید انصاری برگزار شد ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س)و تبریک روز زن و مادر اظهار کرد: ما باید جوانان را در تصمیم گیری های خود سهیم کنیم زیرا یک جوان 30 ساله تا 45 سال آینده می تواند عضو فعال جامعه باشد و ما برای توسعه استان نیاز است تا عرصه را برای حضور جوانان باز کنیم .

وی ادامه داد: باید در همه ارکان و عرصه‌های تصمیم‌گیری جامعه جوانان نقش آفرین باشند و تنها از جوان در کار تشکیلاتی استفاده نشود و عرصه های مدیریتی را نیز به جوانان اختصاص دهیم.

سالاری تاکید کرد: ما در استان کمیته 48 گانه را تشکیل داده ایم و در راستای اینکه با اداره کل ورزش و جوانان موازی کار نکنیم لزوی به راه اندازی کارگروه جوانان ندیده ایم زیرا بنده اعتقاد دارم سهم و نقش جوانان را صرفا با راه اندازی یک کارگروه نمی توان پرداخت کرد بلکه باید جوانان را وارد عرصه تصمیم گیری کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به بکارگیری جوانان در تصمیم گیری در هریک از 48کمیته یک جوانان علاقه مند و تحصیل کرده و متخصص بهره خواهیم گرفت.

استاندار گیلان با تأکید بر استفاده از ظرفیت جوانان ازجمله بانوان اضافه کرد: استفاده از جوانان به‌ ویژه بانوان از سوی رئیس‌جمهور در لایه‌های مدیریتی تأکید شده و سیاست دولت در بکارگیری از ظرفیت جوانان و بانوان است.

وی افزود: اگر حضور جوانان در لایه‌های مدیریتی بیشتر شود فعالیت آنان در بخش‌های خصوصی نیز بیشتر خواهد شد و این امر باعث توسعه و آبادانی کشور می شود.

استاندار گیلان با اشاره به برخی از نقدها در خصوص انتصاب و بکار گیری جوانان در پست های مدیریتی گفت: جوانان ما در انقلاب فرمانده جنگ بودند و مسئولیت‌های مهمی داشتند اما متاسفانه در سالهای بعد انقلاب کمتر به جوانان اعتماد کردند.

وی افزود: بسیاری از مدیران جامعه ما که اکنون میانسال هستند پست مدیریتی به آنان در سالهای جوانی واگذار شده است و اکنون نیز همچنان بر صندلی های مدیریت تکیه زده اند و برخی از این افراد جزء منتقدین بکارگیری جوانان در پست های مدیریتی هستند و از بکارگیری جوانان در پست های مدیریتی گلایه دارند.

سالاری تاکید کرد:با این وجود برخی از دستگاه‌ها برای به‌کارگیری از جوانان در لایه‌های مدیریتی خوب عمل کرده‌اند اما برخی همچنان با هم سن و سال‌های خود کار کردن را ترجیح می‌دهند.

استاندار گیلان تاکید کرد: در روزهای پایانی سال شاهد انتصاب مدیران جوان در استان خواهیم بود و بنده همه جانبه از بکارگیری جوانان در عرصه های مدیریتی حمایت خواهم کرد و حضور مدیران جوان را فرصتی برای آبادانی کشور می بینم.

استاندار گیلان با تأکید بر اشتغال آفرینی جوانان بیان کرد: استخدام جوانان در بخش‌های دولتی به تنهایی پاسخگو نیست و باعث سنگین‌تر شدن بدنه دستگاه‌های اجرایی می‌شود و بنده هیچ‌گاه بدون نیازسنجی اجازه جذب جوانان در بخش‌های دولتی را نخواهم داد و مخالف تزریق بی رویه نیروها به سازمان ها و ادارات هستم، اما شرایط را برای بکارگیری جوانان در پست های مدیریتی فراهم خواهم کرد .

این مقام عالی دولت اضافه کرد: من انتظار شهامت از جوانان را دارم و از جوانان میخواهم که با شهامت حرف بزنند و از حق خود دفاع کنند و ما باید هنجار شکنی و بی اخلاقی را کنار بگذاریم تا جامعه در امان باشد و جوانان می توانند بیش از هرکسی اخلاق حسنه را ترویج دهند .

سالاری با اشاره به بداخلاقی برخی از رسانه‌ها در جامعه اظهار کرد: بنده توصیه می‌کنم کسی با آبروی افراد بازی نکند اما اگر رسانه ای هتک حرمت کرد آداب رسانه ای و اخلاقی را رعایت نکرد رسانه‌اش را نمی‌بندیم، زیرا افکار عمومی و سایر رسانه ها می توانند رسانه متخلف را به راه درست هدایت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد