×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 25 اردیبهشت - 1403
false
true
امنیت و اقتدار کشور مرهون خون شهداست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سرهنگ خلبان ولی رحمانی در ویژه برنامه یادواره شهدای والامقام عملیات بیت المقدس شهرستان  بندرانزلی که در مصلی این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب اظهار کرد: بیش از ۱۴۰۰ سال پیش امام حسین(ع) و یارانش شهید شدند و دشمنان بر جسم و جانشان تاختند تا به خیال خود اثری از آنها باقی نماند ولی غافل از اینکه جسمی که در راه خدا شهید شود تا ابد ماندگار و نامش بر زبان ها جاری است.

وی با بیان اینکه عظمت شهدا در هر مجلس نشانگر عزت و سرافرازی ایران اسلامی است، افزود: امروز با هدایت فرمانده کل قوا؛ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وحدت و همدلی اساسی ترین و مهمترین نیاز جامعه که امنیت و اقتدار است را به ارمغان آوردند.

سرهنگ رحمانی با تاکید بر اینکه گسترش امنیت پایدار اولویت یک کشور است، گفت: این امنیت و اقتدار و سرافرازی مرهون خون شهدا است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و ۴۱۸ شهید بندرانزلی همچنین شهدای عملیات بیت المقدس، تاکید کرد: در زمان جنگ رزمندگان گیلانی فرسنگ ها با مرز عملیات فاصله داشتند ولی از شهرها و روستاهای خود با هدف حفظ اسلام و قرآن و انقلاب وارد میدان شدند و سینه ها را آماج گلوله های دشمن قرار دادند تا من و شما امروز اینجا باشیم به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران ببالیم.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا، افزود: با وجود همه دسیسه های دشمنان امنیت پایدار و اقتدار در کشور پهناور ایران اسلامی حاکم است و این امر مرهون جانبازی سربازانی از جنس مردم است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا چنین نیروهای مسلحی که از حیث ایجاد امنیت پایدار و خدمت اجتماعی در صف اول باشند نمی بینیم و این حاصل نگاه مدبرانه و هدایتگرانه فرمانده کل قواست.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: وحدت در همه امور می تواند کارآمد باشد و شهید صیاد شیرازی در عملیات بیت المقدس وحدت و همدلی بین سپاه و ارتش را ایجاد کرد.

در پایان این مراسم سرود «سلام فرمانده» توسط دختران و پسران دهه نودی‌ شهرستان بندرانزلی اجرا شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد