×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 1 خرداد - 1403
false
true
اصناف گیلان برای مقابله با بحران احتمالی برف آماده‌باش هستند

به گزارش «گیل بان»، جلالدین محمد شکریه عصر امروز در جلسه با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه آمادگی لازم به‌منظور مقابله با بحران بارش برف برای اصناف یک ضرورت است اظهار داشت: استفاده از تجارب گذشته بارش برف در استان گیلان برای مقابله با بحران کارساز است.

رئیس اتاق اصناف استان گیلان با بیان اینکه به منظور مقابله با بحران احتمالی بارش برف در استان گیلان تمامی اتحادیه‌ها و اصناف به‌طور کامل آماده باش هستند اعلام کرد: تمهیدات لازم در بخش آرد و نان در ایام بحرانی در استان گیلان اندیشیده شده است‌.

شکریه با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم در شرکت‌های پخش مواد‌غذایی جهت ذخیره‌سازی و استمرار فعالیت‌ها به‌طور ویژه انجام شده خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هیچ نگرانی در راستای ارائه خدمات در بحران احتمالی بارش برف در گیلان وجود ندارد.

مدیر شرکت‌ غله و خدمات بازرگانی دولتی استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه میزان ذخیره تقریبی گندم در سیلوهای استان گیلان در حال حاضر 24 هزار تن است گفت: میزان ذخیره گندم در سیلوهای استان گیلان افزایش می‌یابد.

یعقوب خزرایی با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده از استان‌های گلستان، اردبیل و خوزستان گندم با کیفیت به استان گیلان وارد می‌شود اظهار داشت: با این اقدام میزان ذخایر سیلوهای گندم استان گیلان به 90 هزار تن افزایش می‌یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد