×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
وهابیت بلای جان جهان اسلام است

به گزارش «گیل بان»، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در دیدار با جمعی از علمای اهل تسنن تالش و آستارا در رشت اظهار داشت: آرامش استان گیلان مرهون تلاش‌های علمای شیعه و سنی این استان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان رسوخ و ترویج تفکر وهابی را آسیبی برای جامعه اسلامی دانست و گفت: علمای اهل تسنن باید اهداف وهابی‌ها و تکفیری‌ها را برای جوانان روشن کنند زیرا نخستین هدف آن‌ها تخریب جوانان اهل سنت است.

فلاحتی زندگی آرام شیعیان و اهل تسنن در کنار یکدیگر را نتیجه خون شهدا و از برکات انقلاب اسلامی دانست و عنوان داشت: پیامبراکرم(ص) محور تمام مذاهب اسلامی است و مردم نیز توقع دارند تا علمای شیعه و سنی از مفاهیم اصیل اسلامی حمایت کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شیعیان و اهل سنت تالش و آستارا باید آرامشی که میانشان وجود دارد را در سراسر مناطق کشور ترویج دهند افزود: علمای شیعه و سنی باید آگاهی خود را برای پاسخگویی به شبهات افزایش دهند زیرا این امر جوانان را در مقابل هجمه دشمنان بیمه می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام در تلاش هستند تا خرافات را وارد باورهای اصیل دینی کنند ابراز داشت: تفکر وهابی و وهابیت امروز بلای تمام جهان اسلام است.

وی وحدت مسلمانان را عامل اقتدار امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: نظام ایران بر پایه اسلام و پیروی از دستورات اسلامی بنا شده است و رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز سبب اقتدار این نظام شده است.

فلاحتی با تاکید بر لزوم مقابل با جریانات انحرافی به ویژه در منطقه غرب آسیا ابراز داشت: پاسداشت انقلاب اسلامی و تحقق اهداف نظام اصلی‌ترین وظیفه ما است.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم جلوگیری از ترویج فرهنگ و تفکر وهابی و تکفیری اظهار داشت: تلاش‌های اهل تسنن و شیعیان تالش و آستارا در مقابله با وهابیت و تفکرات آنها قابل تقدیر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد