×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 9 اردیبهشت - 1403
false
true
توانمندسازی صنایع و شرکت‌ها با محوریت اشتغالزایی در اولویت باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ آیت الله رضا رمضانی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از یک شرکت دانش بنیان حوزه زیتون و روغن زیتون در جنوب گیلان، اظهار کرد: توجه به تولید و صنعت موجب گره گشایی در سایر بخش‌ها می‌شود و پویایی اقتصادی را به همراه دارد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به واحدهای تولیدی و صنایع، افزود: توانمندسازی صنایع و شرکت‌ها با محوریت اشتغالزایی باید در اولویت همه مسئولان باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دغدغه مندی رهبری در بخش تولید، معیشت و اقتصاد، بیان کرد: دغدغه یک دهه‌ای نظام و رهبری در خصوص تولید و اشتغال باید چراغ راه و مسیر حرکت مسئولان باشد.

آیت الله رمضانی با تاکید بر گره گشایی و مانع زدایی مسیر تولید و اشتغال در گیلان، اضافه کرد: استان گیلان ظرفیت‌های خوبی در بخش کشاورزی و صنعت دارد که باید احصاء و فعال سازی شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب گیلان در بخش برنج، چای و زیتون، افزود: رودبار گیلان خاستگاه زیتون کشور است و باید در بخش تولید، کیفی سازی و الگوسازی این محصول بیشتر کار شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه صنایع و واحدهای تولید پیشران توسعه هستند، گفت: تحقق رونق اقتصادی با پشتوانه پیمایش چرخ تولید و صنعت اتفاق می‌افتد.

آیت الله رمضانی با تاکید بر فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی، اضافه کرد: استفاده از کالای ایرانی به منزله حمایت از تولید داخلی است و این مهم باید به عنوان فرهنگ از پایه آموزش داده شود.

وی با اشاره به سطح کیفی برخی محصولات و کالاهای داخلی، افزود: کیفیت برخی کالاهای داخلی به مراتب بالاتر از کالای مشابه خارجی است اما نسبت به کیفیت برخی کالاها باید تجدیدنظر شود.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد