×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
برنج گیلان برندسازی می‌شود

به گزارش «گیل بان»، مصطفی سالاری امروز در همایش استانی ائمه جمعه با موضوع ارتقای کیفی و شیوه‌های جذب مردم به نماز جمعه در رشت اظهار داشت: حفظ وحدت و تعامل در شرایط کنونی امری مهم و ضروری است.

استاندار گیلان با اشاره به توطئه‌‌ها و افزایش دشمنی‌های استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با توجه به دشمنی‌ها و شرایط حساس کنونی باید با وحدت و انسجام روز افزون در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

سالاری با بیان اینکه تبدیل کردن تهدیدهای دشمنان به فرصت امری ضروری در شرایط کنونی است تصریح کرد: با توجه به تغییرات و نوسانات قیمت ارز در کشور به‌درستی می‌توان از این فرصت در راستای رونق صادرات بهره برد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت‌های دولتی به تنهایی پاسخگوی نیازهای جامعه نیست بیان کرد: با تقویت امر به معروف و نهی از منکر به همراه نظارت جدی از سوی مردم به درستی می‌توان در راستای ریشه‌کن کردن فساد اقدام کرد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه عدم نظارت مردمی در حوزه‌های مختلف موجب اختلال در اداره جامعه شده است خاطرنشان کرد: تلاش در راستای تقویت نظارت‌های مردمی در جامعه امروز امری واجب و نیازمند توجه است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه مسئولان باید از سوی مردم مورد سئوال قرار گرفته و مسئولان موظف به پاسخگویی هستند تاکید کرد: تخصیص بودجه 3 ماهه نخست امسال استان گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

سالاری با تاکید بر اینکه صادرات غیرنفتی گمرکی استان گیلان سه ماهه نخست امسال از لحاظ ارزش با افزایش 69 درصدی مواجه بوده است اظهار داشت: تقویت بخش کشاورزی از اولویت‌‌های اقدامات ما در استان گیلان است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اینکه دولت برای حمایت از برندسازی و بسته‌بندی برنج گیلان آمادگی دارد تصریح کرد: تلاش است تا با برندسازی برنج گیلان از اختلاط برنج بی‌کیفیت با برنج مرغوب گیلان جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه نقش ائمه جمعه در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه بسیار اثرگذار است خاطرنشان کرد: ائمه جمعه نقش به‌سزایی در تبیین و روشن‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان برای مردم دارند و در تقویت نظام و انقلاب اثرگذار هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد