×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
همه ایرانی ها در جشن انقلاب امسال حضور پیدا کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز، ۲۱ بهمن ماه در خطبه های نماز جمعه رشت، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران در طول این ۴۴ سال همواره بصیرت خود را ثابت کردند و در صحنه حضور گسترده داشتند.

وی با اشاره به اشتباه محاسباتی دشمنان درباره پیوند بین انقلاب و ملت ایران، افزود: دشمنان همواره به دنبال نابودی جمهوری اسلامی ایران هستند، اما همه توطئه هایشان به خودشان باز می گردد و این انقلاب ماندنی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم پشتیبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: در یوم الله ۲۲ بهمن امسال نیز شاهد حضور بی بدیل و دشمن شکن ملت خواهیم بود که مشتی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان حضور ملت در صحنه های انقلاب را باطل کننده خواب های شوم دشمن برای این کشور و نظام دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران کابوس نظام سلطه و استکبار است و هرچه از عمر انقلاب می گذرد، شاهد اقتدار این نظام هستیم.

وی اهمیت مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال را همانند یوم الله ۲۲ بهمن سال ۵۷ دانست و اضافه کرد: آحاد ملت ایران با هر گرایش سیاسی باید با وحدت و همدلی در صحنه جشن انقلاب حاضر شوند تا پاسخی قاطع به دشمنان بدهند.

آیت الله فلاحتی گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال تضعیف نقاط قوت کشور و نظام بود و لذا دستاوردها را وارونه جلوه داد تا ناامیدی را به جامعه تزریق کند و ایمان مردم را از بین ببرد؛ البته مشکلات اقتصادی نظیر گرانی و تورم در همه کشورها وجود دارد که باید با مدیریت درست این مسائل را رفع کنیم.

وی اتحاد و انسجام و وحدت و همدلی مردم و مسئولان را عامل جمع شدن بساط فتنه گران و آشوبگران دانست و متذکر شد: بیانات روشنگرانه و پدرانه و حکیمانه رهبر انقلاب در ایام گذشته موجب شد این ملت با بصیرت و آگاهی ریشه فتنه را خشک کنند؛ خوشبختانه شاهد عفو مهربانانه رهبری نیز بودیم که نشان دهنده هوشمندی مدیریت انقلاب و نظام است.

امام جمعه رشت با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی در منطقه و عادی سازی روابط با برخی از کشورهای عربی، خاطرنشان کرد: اسرائیل به دنبال فراموشی آرمان فلسطین و ناامن کردن خلیج فارس و تنش زایی بین کشورهای منطقه است، اما امت اسلام در مقابل این توطئه ها نیز خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه مسلمانان و ملت های عرب مخالف عادی سازی با رژیم صهیونیستی هستند، یادآور شد: اسرائیل می خواهند با این اقدامات جایگاه خود را تثبیت کند، اما مسلمانان هرگز این رژیم غاصب را نمی پذیرند و نقشه های شوم آنان در سرزمین های اسلامی نقش بر آب می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد