×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403
false
true
برنامه‌ریزی برای نسل کودک و نوجوان سرمایه‌گذاری ارزشمندی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سید جلیل میر عظیمی بعد از ظهر پنجشنبه در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی تحقق وعده الهی بود.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر گیلان با اشاره به نقش امیدآفرین نسل کودک و نوجوان افزود: فردای ایران اسلامی با دستان با کفایت این نسل اداره می‌شود و همانند جوانان و کودکان دهه نخست انقلاب اسلامی در پایداری و بالندگی این نظام مردمی تأثیرگذار هستند.

وی تلاش حداکثری تمامی ایرانیان را ضروری عنوان‌کرد و ادامه داد: این نقش‌های مثبت و مؤثر، در جورچین بزرگ آینده در کنار هم قرارگرفته و فرداهای روشن ایران اسلامی را ترسیم می‌کند.

میر عظیمی با بیان اینکه با قدردانی از همراهی دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر استان گفت: هم‌گامی این مجموعه‌ها در ارائه فعالیت‌های هدف‌مند و تبیین دستاوردهای انقلاب برای آینده‌سازان مؤثر است.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای نسل کودک و نوجوان سرمایه‌گذاری ارزش‌مند محسوب‌می‌شود و لازم است با ادامه یافتن این هم‌گرایی‌ها، نقش مؤثری در تربیت نسلی آگاه و انقلابی ایفا کنیم.

میر عظیمی با اشاره به حضور پررنگ نسل کودک و نوجوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران، بهاری در زمستان بود که با حضور همیشگی مردم مسلمان ایران اسلامی به سرسبزی هرچه بیش‌تر این بهار کمک می‌کند.

قصه‌گویی، خوانش شعر، اجرای نمایش مرد مهربان جنگل و پخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای قصه‌گویان موفق و برگزیده، از جمله این برنامه‌ها این مراسم بود.

تجلیل از برگزیدگان کشوری عرصه پژوهش و قصه‌گویی، برترین‌های فراخوان مسابقه قصه‌گویی «بربال‌های دعا»، تقدیر از برترین‌های بخش کودک، نوجوان و بزرگسال از دیگر برنامه‌ها بود.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد