×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 7 اردیبهشت - 1403
false
true
افزایش فعالیت کتابخانه‌ها عامل تقویت فرهنگ کشور است

به گزارش «گیل بان»، رحیم حیدری در نشست با مسئولان کتابخانه‌های شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه هر کشوری که در سبد فکری خود کتاب و کتاب‌خوانی را قرار داده باشد کشور با فرهنگی محسوب می‌شود، گفت: هر فکر و ذهنی سبدی دارد اگر آن فکر از موضوعات مفید پر نشود طبیعتاً از موضوعات حاشیه‌ای پر خواهد شد.
فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه اگر سبد فکر از موضوعات خوب نظیر کتاب، ژورنال‌های مفید و مطالب دانش افزا پر نشود موضوعات بی‌ارزش وقتمان را پر می‌کنند، افزود: در حال حاضر موضوع فضای مجازی متأسفانه آن نقش را در زندگی افراد ایفا می‌کند و در زمان‌های کاری مشغول این فضا و مطالب سطحی و بدون عمق آن می‌شوند و از بهره‌وری مناسب در کارهای اصلی هم باز می‌مانند.
رحیم حیدری خطاب به مسئولان کتابخانه‌ها با بیان اینکه کار شما در مجموعه کتابخانه‌ها بسیار ارزشمند است و اگر من یا هر شخص دیگری به این مجموعه کمک کند در واقع خودمان عزت پیدا می‌کنیم، گفت: هر چه به میزان فعالیت کتابخانه‌ها افزوده شود به همان مقدار به تقویت فرهنگ و ارشاد خود و آینده کشور کمک کرده‌ایم.
نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه برای من در این لحظاتی که در کنار زحمت کشان عرصه فرهنگ و آموزش هستم باعث افتخار است، افزود: حس خوبی که از ورود به شبستان مسجد به انسان دست می‌دهد با ورود به کتابخانه هم همان حس در انسان احساس می‌شود.
وی در پایان تصریح کرد: در لحظاتی که در کتابخانه بسر می‌برید دغدغه‌ی خاصی به موضوع‌های دیگر ندارید و این فضای امن و همراه با آرامش را شما مسئولان کتابخانه‌ها فراهم می‌کنید و به همین خاطر از شما سپاسگزارم.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد