×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
آمریکایی‌ها ‌منتظر پاسخ سخت ‌ایران ‌باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان» سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر شکراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه سیره و شخصیت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در زندگی مصداق بارز آیه شریفه «اشدا علی الکفار رحما بینهم» بود اظهار داشت: این شهید سرافراز و عاشق ولایت با نثار خون خود اتحاد و یکپارچگی بین دو ملت ایران و عراق را مستحکم‌تر کرد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه وعده خداوند در قرآن را در مورد مؤمنان مخلص مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: طبق آیات الهی هر مؤمنی اگر اتصال خود را با پروردگار حفظ کند قطعاً عنایات الهی به سوی او جاری می‌شود و این اتفاق مبارک به عینه برای سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی رقم خورد.

شکراللهی عشق به خداوند بزرگ در طول زندگی را از جمله ویژگی‌های برجسته سپهبد شهید قاسم سلیمانی دانست و تصریح کرد: این شهید بزرگ از دوران نوجوانی و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی انس و الفتی عجیب با خداوند متعال داشت و تربیت یافتن در یک خانواده متدین این ارادات و عشق را در وجودش نهادینه کرد.

وی عشق به اولیاء الهی و ائمه اطهار(ع) را از دیگر ویژگی‌های بارز سپهبد شهید قاسم سلیمانی خواند و ابراز داشت: در هر عملیاتی همیشه ذکر ائمه اطهار(ع) بر زبان این شهید بزرگ جاری بود از سویی دیگر عشق به ولایت‌فقیه، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیز از دیگر خصوصیات بارز شخصیتی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه عمل به فرامین امام خمینی(ره) و پس از ایشان تبعیت از امام خامنه‌ای توسط سردار سپهبد قاسم سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: این عشق و علاقه به ولایت دو طرفه بود به گونه‌ای که امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به ایشان عشق و علاقه خاصی داشتند.

شکراللهی با تأکید بر اینکه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به حول و قوه الهی در قلب و جان مردم منطقه به ویژه مردم عراق نفوذ کرده و از محبوبیت خاصی برخوردار بود افزود: درست به‌خاطر همین خصیصه بود که ایشان وقتی در سوریه و شهرهای مختلف آن تردد می‌کردند مردم منطقه استقبال گرمی از وی داشتند.

وی ارادت و استقبال پرشور مردم عراق از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به صدفی که گوهری گران‌بها در دل خود جای داده باشد تشبیه کرد و اظهار داشت: این شهید بزرگ به معنای واقعی کلمه مردمی بود، مردمی زندگی کرد و در نهایت امر نیز آن حماسه‌های بزرگ را در جبهه‌های مقاومت علیه داعش رقم زد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه شجاعت و دلیری مثال‌زدنی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را از دیگر ویژگی‌های برجسته ایشان دانست و عنوان کرد: این سردار رشید در عین مردمی بودن مصداق بارز آیه شریفه «اشدا علی الکفار رحما بینهم» هم بود و با کفار و استکبار بسیار شدید برخورد می‌کرد.

شکراللهی خنثی‌سازی تمام نقشه‌های آمریکای خونخوار در منطقه خاورمیانه با تبعیت از رهبری و ولایت‌فقیه را توسط سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: آمریکا و متحدان زبونش در منطقه به دنبال اجرای طرح معامله قرن بودند اما سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در برابر تمام توطئه‌هایشان ایستاد.

وی با بیان اینکه ایستادگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی در برابر نقشه‌های استکبار جهانی علت اصلی به شهادت رساندن ایشان توسط آمریکای جنایتکار بود اظهار داشت: استقبال پرشور و بی‌نظیر مردم عراق از شهدای مقاومت و حاج قاسم سلیمانی نشان داد هیچ قدرتی توانایی ایستادگی در برابر خواست الهی را ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه تشییع باشکوه پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در عراق را مورد اشاره قرار داد و گفت: تمام این اتفاقات الهی در شرایطی رقم خورد که صدام و حزب بعث تلاش زیادی برای منفور کردن چهره فرماندهان سپاه در عراق انجام دادند اما هیچ‌کدام از این نقشه‌ها عملی نشد.

شکراللهی تصویب خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی از خاک عراق توسط مجلس این کشور را نخستین حرکت مردم علیه خوکامگی‌ها و وحشی‌گری‌های آمریکا خواند و افزود: این حرکت نتیجه اولیه پس از به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی است و قطعاً آمریکایی‌ها باید منتظر پاسخ سخت ملت شریف ایران اسلامی باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد