×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 10 فروردین - 1403
false
true
اختصاص کمک بلاعوض برای جبران خسارت دیدگان سیل گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان» علیزاده اظهار کرد: مبلغ ۵۵ هزار و ۹۵۰میلیون ریال کمک بلاعوض و مبلغ ۵۰ هزار میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه بانکی با کارمزد چهار درصد برای جبران خسارت دیدگان سیل فروردین ماه سال ۹۸ برای زمین های زراعی و باغی، دام و طیور، آبزیان و زنبور عسل، مزارع پرورش ماهیان سردابی و گرمابی و ایستگاه های پمپ پاز آب برای استان گیلان اختصاص یافت.

وی افزود: ۲۲۵۲نفر خسارت دیده ناشی از سیل فروردین ماه سال جاری به مبلغ ۶۳ هزار و ۵۱۳میلیون ریال در سامانه سجاد جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۱۴۰نفر خسارت دیده بخش زراعی (خزانه برنج) و ۱۰۵نفر مربوط به دام و طیور و زنبور عسل و تعداد پنج نفر مربوط به پرورش ماهیان سردابی و گرمابی و همچنین دو نفر مربوط به ایستگاه پمپاژ آب است.

علیزاده ادامه داد: پس از تشکیل کارگروه شهرستانی و کارگروه استانی تعداد ۱۷۲۴پرونده خسارت دیده برای دریافت کمک بلاعوض به امور مالی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان معرفی شدند.

وی افزود: تعداد ۱۵۱۶نفر به مبلغ ۲۱ هزار و ۱۱۸میلیون ریال برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد به بانک کشاورزی استان معرفی که از این، تعداد ۱۶۸ نفر به مبلغ ۴۷۳۵میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات شده و مابقی در حال تشکیل و تکمیل پرونده در بانک کشاورزی هستند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گیلان خاطرنشان کرد: تعداد حدود ۵۰۰ فقره پرونده به علت خطای نقاط جغرافیایی UTM تأیید نشده و در حال اصلاح خطای نقاط جغرافیایی در سامانه سجاد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد