×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 11 اردیبهشت - 1403
false
true
حمایت شورای شهر آستارا از تیم شهرداری در چارچوب قانون / تیم فوتبال شهرداری آستارا در آستانه قهرمانی است

به گزارش «گیل بان»، سروش وظیفه عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر با محوریت بررسی آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری آستارا در سالن جلسات شورا اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری آستارا هیچ مصوبه‌ای از شورای اسلامی این شهر نداشته و هیأت‌مدیره این تیم را تاکنون ندیده‌ام.

رئیس شورای اسلامی شهر آستارا با اشاره به اینکه وضعیت فعلی تیم فوتبال شهرداری آستارا که به‌لحاظ حقوقی دچار مشکل است باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری آستارا باید قانون‌مند شود تا اعضای شورای اسلامی این شهر بتوانند در چارچوب قانون از این تیم حمایت کنند.

وی تیم فوتبال شهرداری آستارا را فاقد ردیف بودجه دانست و خاطرنشان کرد: در اسناد ارائه‌شده از سوی شهرداری آستارا به شورای اسلامی این شهر، تحت عناوین مختلفی از جمله هزینه‌های متفرقه، بابت هزینه به باشگاه و بابت کمک به باشگاه، مبالغی به تیم فوتبال شهرداری آستارا پرداخت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آستارا با بیان اینکه سرپرست و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری این شهر کمک‌های مالی شهرداری آستارا به این تیم را رد کرده‌اند، بیان کرد: این نشان می‌دهد که این مساعدت‌ها و کمک‌های مالی به اسم تیم فوتبال شهرداری این شهر از حساب شهرداری آستارا به‌جاهای دیگر هدایت‌شده است.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری آستارا نیز در جلسه مذکور تعداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری این شهر را 31 نفر دانست و اظهار کرد: سقف حقوق پرداختی به بازیکنان تیم فوتبال شهرداری از دو میلیون ریال تا هفت میلیون ریال بوده که حقوق بازیکان با حساب‌وکتاب پرداخت شده و سند آن موجود است.

منصور اشرفی با اشاره به اینکه لیگ برتر استان گیلان دو ماه دیگر تمام می‌شود و تیم فوتبال شهرداری آستارا در صدر جدول قرار دارد، تصریح کرد: نماینده آستارا در لیگ برتر استان گیلان بعد از مدت‌ها انتظار در آستانه قهرمانی است و اعضای شورای اسلامی این شهر باید از وضعیت کنونی تیم حمایت کنند.

وی با بیان اینکه مجموع پرداختی به بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری آستارا در یک ماه 196 میلیون ریال بوده و هر مسابقه داخلی هشت میلیون ریال هزینه دارد، خاطرنشان کرد: این تیم فاقد هیأت‌مدیره بوده و انتظار ما از شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر این است که برای این تیم هیأت‌مدیره انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام /

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد