×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
فرزندان گیلان با تولید محتوای معنوی و فرهنگی موجب خشم دشمنان شده اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ صبح امروز همایش تجلیل از خیران، خادمان، اعضای هیات امنا و امامان برتر جماعت بقاع متبرکه گیلان با حضور دکتر عباسی استاندار در بقعه خواهر امام رشت برگزار شد.

استاندار گیلان در این همایش با تاکید بر لزوم دشمن شناسی و آگاهی از برنامه های آنان تصریح کرد: خدمت به ائمه اطهار و امامزادگان توفیقی بزرگ از سوی خدای متعال برای خادمان این اماکن مقدسه است.

دکتر عباسی وجود امامزادگان در گیلان را نشان از مهمان نوازی و ولایتمداری مردم استان دانست و خاطرنشان کرد: فرزندان گیلان همچنان در حوزه معنویت با تولید محتوای معنوی و فرهنگی نظیر سرود سلام فرمانده، موجب خشم دشمنان شده اند و دلیل پرآوازه بودن این سرود، به نورانیت نام مبارک امام زمان (عج) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان نیز در این همایش با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در دهه کرامت گفت: تجلیل از 70 نفر از خیران، خادمان، اعضای هیات امنا و امامان جماعت بقاع متبرکه استان در بقعه خواهر امام رشت یکی از مهمترین برنامه ها در این دهه بود.

علیزاده برپایی بیش از ٧٠ محفل انس با قرآن، راه اندازی کاروان های شادی و آماده سازی و تقسیم بیش از سه هزار بسته معیشتی را از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در دهه کرامت دانست.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد