×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 27 اردیبهشت - 1403
false
true
۷۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان گیلان توزیع می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حجت الاسلام ستار علیزاده اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت خیرین و موقوفات در راستای کمک به نیازمندان بسته‌های معیشتی در استان گیلان تهیه و توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه در رزمایش سراسری شمیم حسینی همه ادارات اوقاف استان گیلان نیز مشارکت داشته‌اند تصریح کرد: 7 هزار و 400 بسته معیشتی امروز بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

علیزاده با اشاره به اینکه برای تهیه این تعداد بسته کمک معیشتی 37 میلیارد ریال هزینه شده است گفت: این بسته‌های کمک معیشتی به همت هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و مراکز افق بقاع متبرکه توزیع می‌شود.

وی ابراز داشت: 150 هزار بسته کمک معیشتی و 170 هزار بسته ملزومات بهداشتی با هزینه 300 میلیارد ریال از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در مناطق محروم استان گیلان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان اظهار داشت: همچنین 600 هزار ماسک به همت مراکز افق بقاع متبرکه گیلان تولید و تهیه و در مناطق محروم، روستایی و بین مراکز درمانی استان گیلان توزیع شده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: 8 هزار کپسول اکسیژن در قالب اجرای طرح “نذر نفس” تاکنون در استان گیلان تهیه و در اختیار مراکز درمانی گیلان قرار گرفته است و این اجرای این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

استان گیلان 5 هزار موقوفه، بیش از 20 هزار رقبه و 941 بقعه متبرکه دارد؛ یک هزار و 400 بسته کمک معیشتی در قالب مرحله دوم طرح شمیم حسینی امروز در آستان خواهر امام رشت آماده‌سازی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد