×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
پارک علم وفناوری گیلان غرفه برتر نمایشگاه هفته پژوهش کشور شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛غرفه پارک علم و فناوری گیلان، با کسب امتیاز عالی از ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و دبیرخانه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار به عنوان غرفه‌ برتر بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۲ انتخاب شد.

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، با 16 شرکت فناور و دانش‌بنیان و 2 کارگزار فناوری در بیست وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۲ حضور یافتند.

و همچنین پارک علم وفناوری گیلان همانند 12 سال گذشته به عنوان دبیر اجرایی این نمایشگاه، مدیریت سامانه ارزیابی فناوری (TRL) را برای هفته پژوهش و فناوری کشور برعهده دارد در این سامانه کلیه فناوری های کشور ثبت و ارزیابی می شوند.

مدیریت برپایی کارگاه های آموزشی در زمان نمایشگاه و غرفه رونمایی دستاوردهای نوین فناوری کشور نیز بر عهده پارک علم و فناوری گیلان بوده است.

لازم بذکر است، از جمله شاخص های ارزیابی غرفه برتر در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار را می‌توان به غرفه آرایی، سطح فناوری های ارائه شده، ارائه مناسب فناروی ها در غرفه، حضور مسئولین و فناوران و تعامل با بازدیدکنندگان اشاره نمود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پارک علم و فناوری گیلان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد