×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 25 اردیبهشت - 1403
false
true
مشارکت ۳۱۰۰ گیلانی در پویش نذر خون دهه اول محرم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ دکتر گیتی ایزدی‌پور با اشاره به اجرای پویش نذر اهدای خون در دهه اول محرم، اظهار کرد: همزمان با دهه اول محرم و ایام تاسوعا و عاشورا در استان ۳۵۹۸ نفر به مراکز خونگیری سراسر استان مراجعه کردند که ۳۱۰۰ نفر موفق به اهدای خون شدند که ۲۹۸۹ نفر از شرکت‌کنندگان مرد و ۱۱۱ نفر زن بودند.

وی با قدردانی از حضور مردم نوعدوست گیلان در پویش نذر خون افزود: ۱۷۷۹ نفر از اهداکنندگان مستمر و ۸۸۴ نفر اهداکننده با سابقه بودند و ۴۳۷ نفر نیز برای بار اول اقدام به شرکت در پویش نذر خون دهه اول ماه محرم کردند.

مدیر پزشکی اداره‌کل انتقال خون گیلان با اشاره به اینکه پویش نذر خون از اول ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: پایگاه‌های رشت، انزلی، فومن تالش، آستارا، لنگرود، لاهیجان، رودسر، صومعه سرا و رودبار در ایام ماه محرم طی زمانبندی اعلام شده فعال و آماده خونگیری هستند.

ایزدی‌پور با قدردانی از مردم گیلان برای مشارکت در این کار انسان ‌دوستانه از آنان خواست تا اهدای خون را تنها به مناسبت‌ها موکول نکنند و در تمام ایام سال برای شرکت در این امر خیر یاریگر انتقال خون استان در تأمین نیاز بیماران باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد