×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 28 اردیبهشت - 1403
false
true
لزوم مهار افسارگسیختگی و برگرداندن ثبات به بازار توسط دولت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ آیت ‌الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت با اشاره به سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی تصریح کرد: در سایه صبر و مقاومت ملت ایران امروز در امنیت بوده اما منافقین آواره کشورهای مختلف هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم از بین رفتن مشکلات دیوان ‌سالاری، شناخت منافذ فساد و مبارزه با رانت‌ خواری در کشور، خاطرنشان کرد: مسئولان اختلافات در سطح کارشناسی را به سطح جامعه نکشانند، یک صدا باشند و در انتخاب استانداران و مدیران میانی و کلان ویژگی‌ هایی ازجمله جوان بودن، تخصص، تعهد و انقلابی بودن را لحاظ کنند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم باید از سهم خواهی سیاسی گذشته و در پی رفع مشکلات در کوتاه ‌مدت باشد افزود: نفوذی ‌ها و ضدانقلاب ‌ها در تلاش ‌اند تا بی‌ ثباتی در قیمت اقلام و خوراک ایجاد کنند لذا دولت این افسارگسیختگی را مهار کند و با فعال کردن تعزیرات، ثبات را به بازار برگرداند.

فلاحتی با اشاره به تدبیر هوشمندانه سید حسن نصرالله در خصوص خرید سوخت از ایران گفت: این عمل که به دلیل ممانعت کشورهای غربی از ارسال بنزین به لبنان صورت گرفت، منجر به این شد که نفت‌کش سوخت ایران به لبنان برسد و اقدام مشترک ایران و حزب‌الله انحصار سوخت را از عربستان و امارات گرفت.

وی با اشاره به وضعیت کنونی افغانستان و عدم خوش بینی نسبت به طالبان گفت: آمریکا بیشترین آمار ابتلا و مرگ‌ و میر را به خود اختصاص داده و علاوه بر آن جنایات فراموش ناشدنی را در دنیا مرتکب شده است.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد