×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 30 اردیبهشت - 1403
false
true
لزوم بهره گیری مسئولان از تمامی ظرفیت و توان خود جهت رضایتمندی مردم از نظام

به گزارش «گیل بان»، مهندس رحیم حیدری گلرودباری در جلسه ساماندهی سواحل شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به جایگاه مدیریتی مسئولان گفت: هر فردی که برای انجام مسئولیتی انتخاب می شود در واقع فرصتی بسیار ارزشمند و مغتنم برای وی است . مسئول بایستی بتواند با بهره گیری از تمام ظرفیت و توان خود به گونه ای عمل کند که منجر به رضایتمندی مردم از نظام شود.
وی در این راستا افزود: عملکرد مسئولان نباید به گونه ای باشد که تفکر عوام را، به سمتی کشانده که عده ای بایک شمایل خاص و با شعار ها و وعده هایی بر مسند قدرت نشسته و بیش از آنکه در راستای خدمت به منافع مردم باشند در حال ارتقا موقعیت و جایگاه خود هستند. انتظار من از شما این است که با تفکر و دقت بیشتری نسبت به موضوعات شهرستان عمل نمایید.
نماینده عالی دولت در شهرستان به دستورالعمل ستاد ساماندهی سواحل کل کشور که به تصویب هیات محترم دولت رسیده اشاره و اظهار داشت : در این دستور العمل برای هریک از ادارات وظیفه ای تعیین شده است . برای آنکه بتوانیم از این فرصت بهره کافی ببریم باید به تک تک موارد ذکر شده در این دستورالعمل عمل نموده و اگر در جایی نتوانستید به نتیجه مطلوبی برسید وجدان راحتی نسبت به آن موضوع داشته باشید. کارنامه عملکرد شما در آن زمینه مثبت بوده باشد.
رئیس ستاد ساماندهی سواحل شهرستان ادامه داد: سالانه مسافران زیادی در این شهرستان حضور و از طبیعت آن استفاده می کنند و این برای ما یک فرصت طلایی برای رونق چرخه اقتصاد است. همه ما اعم از مسئولان و مردم عادی موظفیم با رعایت مولفه های جذب توریست اعم از فراهم نمودن امکانات رفاهی مطلوب، برخورد صحیح با گردشگران و نظیر آن موجب تثبیت این صنعت در شهرستان شویم.
مهندس حیدری در پایان افزود: همانگونه که فراهم سازی بستر رشد اقتصادی مردم شهرستان از وظایف اصلی ما مسئولان است حفظ جان مردم نیز از اهم این موضوعات است. و باید دقت و جدیت خود را در حفظ امنیت مردم در مناطق مجاز شنا افزایش دهیم.
منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد