×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 14 اردیبهشت - 1403
false
true
کارگاه مربیگری مهارتهای زندگی (life skills) کودکان و نوجوانان در رشت برگزار می شود

به گزارش «گیل بان» کارگاه مربیگری مهارتهای زندگی (life skills) کودکان و نوجوانان برای اولین بار در استان گیلان برگزار می شود. این کارگاه یکی از اساسی ترین دورهای کارورزی مخصوص رواندرمانگرانی است که علاقمند به کار تخصصی در حوزه کودک و نوجوان هستند.
سرفصل های «کارگاه مربیگری مهارتهای زندگی کودکان و نوجوانان» مطابق با پکیج اموزشی گیلبرت بوتوین ارائه خواهد شد و بجز مهارتهای اساسی سرفصلهای دیگر اموزشی از جمله: آموزش مقابله با گوشه گیری «کمرویی» (bashfulness)، انتخاب دوست و همبازی، مدیریت خشم (anger managemant)، خجالت(embarrassment)، مقابله با زورگویی و رفتار قلدرانه (bullying)، تمسخر، اضطراب جدایی(separation anxiety)، ترس از مدرسه (school phobia)، مقابله با خجالت (embarrassment)، آموزش رفتارهای جرات مندانه (assertivenes)، مهارتهای بین فردی (مهارت مدیریت ارتباط با جنس مخالف در نوجوانان) و … نیز تدریس می شود.
این دوره آموزشی توسط دکتر مریم شب افروز گذرانده دوره آموزشی کودکان زیر نظر پروفسور پییربرندنت دانشیار دانشگاه لوزان سوئیس و پروفسور استانجانو استاد دانشگاه اینگول اشتاین آلمان، همراه با ارائه گواهی معتبر 24 ساعته برگزار می شود.
مزایای شرکت در این دوره قادر ساختن کارورزان به مربیگری مهارتهای زندگی و کار تخصصی در حیطه کودکان و نوجوانان در زمینه درمان و همچنین آموزش به والدین است.

زمان برگزاری (جلسه اول):
30 فرودین 97 ( ساعت 15 تا 19)
آدرس برگزاری: رشت-گلسار-بلوار گیلان-خیابان 161-ساختمان بهنود-طبقه دوم- مرکز همراه.

برای ثبت نام و اطلاع بیشتر می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

مدیر اجرایی کارگاه:
اسماعیل زاده: 09112830079

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد