×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 22 اردیبهشت - 1403
false
true
مسابقه عکاسی آئین های محرم در گیلان برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«گیل بان»؛ همزمان با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری حسینی، مسابقه عکاسی با عنوان “آئین های محرم در گیلان” برگزار می‌شود. مرجان نعمتی صبا مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: هدف از این فراخوان گرامیداشت ماه محرم و بیان اهمیت واقعه کربلا، انتقال پیام عاشورا، ترویج فرهنگ عاشورایی ومفاهیم ارزشمند محرم، ثبت آیین های عزاداری محرم وهمچنین تبیین فرهنگ عاشورایی استان گیلان است.

وی گفت: این مسابقه در دو بخش حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای، برگزار می‌گردد.

نعمتی همچنین گفت: همه‌ علاقمندان می‌توانند با گوشی تلفن همراه خود عکس گرفته و در این مسابقه شرکت کنند و شرکت در این مسابقه برای تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی آزاد است و محدودیت سنی ندارد. هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 3 عکس به ایمیل info@gilan.mcth.ir و یا به شماره 09376154691 ارسال کند، و لازم است  نام استان، شهر، نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس خود را به همراه عکس‌های خود ارسال نمایند.

او در ادامه گفت: همچنین در این فراخوان تاکید شده است عکس‌ها در دو بخش عکاسی با موبایل و دوربین حرفه‌ای گرفته و ارسال شود و اصلاح عکس‌ها تا جایی که به اصالت تصویر خدشه‌ای وارد نکند فقط در حد رنگ، نور و برش مجاز است.

نعمتی اعلام کرد: ارسال عکس توسط شرکت‌کنندگان به‌ منزله اعلام مالکیت عکس است و در صورت اثبات عدم صحت این موضوع، شرکت‌کننده مور دنظر از مراحل مسابقه حذف‌ می‌شود. ارسال عکس‌ها توسط شرکت‌کنندگان به‌منزله قبول مقررات است.

وی در پایان گفت: برای نفرات اول تا هفتم لوح تقدیر و سه نفر اول جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.

منبع: روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد