×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 7 اردیبهشت - 1403
false
true
برای صعود “سپیدرود” به رشت آمده‌ام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حسن اشجاری امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش اصلی کار ما در سپیدرود با تمدید 17 بازیکن فصل گذشته آغاز شد که 12 بازیکن زیر 23 و 25 سال باشگاه و سرمایه های باشگاه هستند و با اینکه همه پیشنهاد داشتند آنها را حفظ کردیم و 11 بازیکن جدید تا امروز جذب کردیم و در واقع امسال شاکله اصلی تیم از بازیکنان تیم های پایه سپیدرود در سال های گذشته خواهد بود.

سرمربی سپیدرود خاطرنشان کرد: 8 بازیکن از تیم زیر 21 سال و امید باشگاه را به تیم بزرگسالان اضافه کردیم و از مربیان تیم های پایه سپیدرود تشکر می کنم که این بازیکنان را ساختند و در پرورش آنها نقش داشتند و جالب اینجاست که با اینکه تیم ما کامل شده اما جای خالی در بزرگسال زیاد داریم و این یعنی تیمی جوان را راهی مسابقات خواهیم کرد تا آینده ساز باشگاه سپیدرود شوند.

اشجاری با اشاره به هدف گذاری باشگاه سپیدرود در جام حذفی و لیگ دو گفت: همیشه به جام حذفی اعتقاد داشتم و در سپیدرود هم برای شرکت در آن پافشاری کردم و اگر حذف بشویم چیزی را از دست نمی دهیم و من آدم جاه طلبی هستم و بدون شک دنبال شگفتی ام و خوشحالی هواداران از کسب پیروزی در مسابقات جام حذفی هدف بزرگ شرکت در آن هست و در مسابقات لیگ دو هم بدون شک همیشه همه از سپیدرود توقع صعود دارند و هواداران بدانند که به سپیدرود آمده ام تا با هم صعود کنیم.

وی ابراز داشت: حضور من در باشگاه بزرگی مثل سپیدرود که همیشه یکی از سه تیم بزرگ شمال ایران بوده افتخار بزرگی در کارنامه مربیگری من است و می دانم که اگر با سپیدرود موفق شوم چه تاثیر بزرگی در ادامه کار مربیگری من خواهد گذاشت و پنهان نمی کنم که هدفم مربیگری خارج از استان است و حضور در تیم هایی که در آنها بازی کرده ام به ویژه تیم های اصفهانی و خوب می دانم که لازمه چنین اتفاقی موفقیت در سپیدرود است.

سرمربی سپیدرود عنوان کرد: ما امسال تیم را اقتصادی بستیم و کل مجموعه ای که قرار است از سپیدرود حقوق بگیرند 3 میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون است و از قراردادهای خاص خبری نیست و من این قول را می دهم که با دادن پیش پرداخت کار صعود راحت می شود و تا وقتی من سرمربی هستم اجازه اعتصاب نخواهم داد علی رغم اینکه همیشه دنبال بهترین ها برای تیمم هستم.

اشجاری در ارتباط با در اختیار نداشتن ورزشگاه سردارجنگل و مشکلات سپیدرود ابراز داشت: برای فوتبال گیلان جای تاسف دارد با این سابقه و اعتبار در فوتبال ایران و این همه بازیکن بزرگی که به فوتبال ایران معرفی کرده در حال حاضر فقط یک ورزشگاه داشته باشد که تازه چمن مصنوعی است و آن هم دست پیمانکار است اجاره داده شده و این زمین بین همه تقسیم شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند در آینده هیچ نامی از این ورزشگاه نمی ماند و در حال حاضر هیچ زیر ساختی باقی نمانده و رختکن، دوش، سرویس بهداشتی، نیمکت و صندلی همه از بین رفته و این ورزشگاه هیچ زمان استراحتی ندارد و همه تیم ها اینجا می آیند و سپیدرود تیم اول رشت در خانه خودش غریب است و برای زمین باید به هر کسی رو بزند و همه بدانند که سپیدرود در رشت زمین ندارد.

سرمربی سپیدرود گفت: بدبختی فوتبال گیلان از روزی شروع شد که مالکان خصوصی ورود کردند و نمونه بارز این مساله سپیدرود است که این همه مالک بدون پشتوانه مالی آمدند و این همه بدهی برای سپیدرود به جای گذاشتند و آدمی آمده که 10 میلیون هم کمک نکرده و در عوضش سرمربی و مدیرعامل و بازیکن را عوض کرد و تیم را به هم ریخت و رفت.

اشجاری دوای درد سپیدرود را حضور افراد خوشنام در هیات مدیره دانست و افزود: با این شرایط بدهی وقتی مالکی هم می آید از هتل دار و بازیکن و مربی که از قبل طلب دارند همه سر می رسند و طرف پا به فرار می گذارند و من فکر می کنم به جای آمدن مالک های بدون پشتوانه بهتر است که افراد خوشنام را به عنوان عضو هیات مدیره کنار تیم ها بیاورند و از ظرفیت آنها استفاده شود.

وی هواداران را عامل اصلی موفقیت و بقای سپیدرود تا امروز خواند و اظهار داشت: من مهمترین حرفم به هواداران این است که بومی ترین سپیدرود چند سال اخیر را راهی مسابقات می کنیم و شک ندارم با این استعدادهایی که من در تیم می بینم می توانیم شگفتی رقم بزنیم و همیشه آماده ام تا نقدهای سازنده را از هواداران بشنوم ودنبال دشمنی با هیچکس نیستم.

سرمربی سپیدرود گفت: پیش از حضورم در سپیدرود می دانستم که چه اتفاقی می افتد و ایمان داشتم با برقراری نظم و دادن آرامش و نوع تمرینات در تیم و نتیجه گیری خوب همه چیز مثبت خواهد بود و با احترام به تمام دوستانم که پیش از من در سپیدرود بودند امسال یکی از بهترین سال های سپیدرود خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد