×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 23 اردیبهشت - 1403
false
true
سپاه پاسداران محور دفع خطر داعش/تفکر بسیجی فراگیر است

به گزارش «گیل بان»، حجت الاسلام غلامرضا شفیع زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت، اظهار کرد: تفکر و روحیه بسیجی امروز به بسیاری از کشورهای اسلامی صادر شده است.

وی با بیان اینکه امروزه شاهد نتایج تشکیل بسیج برای انقلاب اسلامی و همچنین حفظ اسلام هستیم، افزود: بسیج امروز تنها متعلق به انقلاب اسلامی نبوده بلکه بسیاری از کشورها برای دفاع از تمامیت ارضی خود در برابر استکبار از روحیه و تفکر بسیجی استفاده می کنند.

امام جمعه موقت رشت با تأکید برضرورت وجود بصیرت در میان بسیجیان، خاطرنشان کرد: حفظ انقلاب اسلامی و آرمان آن به واسطه وجود همین بصیرت بوده است.

وی در ادامه با اشاره به پایان حاکمیت داعش به واسطه جانفشانی و رشادت های جبهه مقاومت به ویژه مدافعان حرم ایرانی، تصریح کرد: باید شاکر خداوند و قدردان از خودگذشتگی مدافعان حرم باشیم که سایه این خطر بزرگ را از سر مسلمانان کم کردند.

حجت الاسلام شفیع زاده همچنین با بیان اینکه این جنایتکاران به نام دیدن اسلام و مسلمانان فجیع ترین جنایات و کشتار را برعلیه مردم مظلوم کشورهای اسلامی انجام دادند، یاد آورشد: سپاه پاسداران محور اصلی دفع خطر داعش بوده است.

وی با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی مهره اصلی تحمیل این شکست بر پیکر داعش و ایادی به وجود آورنده این گروه است، افزود: همه ما مدیون زحمات این عزیزان به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و خانواده های شهدای مدافع حرم هستیم.

امام جمعه موقت رشت همچنین به اراجیف مقامات عربستان سعودی علیه ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امروز منطقه به نمایشگاهی برای شکست عربستان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مقامات عربستانی درحالی برای جمهوری اسلامی ایران عربده کشی می کنند که با حضور در هر نقطه از منطقه با شکست مواجه شدند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران حامی تمام مظلومان جهان بوده و ان شاء الله به زودی شاهد شکست عربستان سعودی در یمن نیز خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد