×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
سامانه تور مجازی هوایی لاهیجان راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سامانه تور مجازی هوایی لاهیجان به آدرس اینترنتی https://tour.lahijan.ir/ راه اندازی شد. گردشگران می توانند جهت بازدید به سایت شهرداری لاهیجان به آدرس www.lahijan.ir مراجعه نمایند و سفری مجازی را به شهرستان نمونه گردشگری طبیعی و تاریخی ایران و عروس گیلان تجربه نمایند.

سامانه بازدید تور مجازی که توسط شهرداری لاهیجان راه اندازی شده است، با استفاده از تصاویر 360 درجه پانوراما و فراهم آوردن موقعیت تصویری از نقاط متخلف لاهیجان، این قابلیت را برای کاربران فراهم می اّورد که بدون حضور فیزیکی و از طریق شبکه اینترنت، از اماکن گردشگری و جاذبه های توریستی لاهیجان به صورت کاملا سه بعدی، بازدید نمایند.

در این سامانه با بهره گیری از تصاویر تصاویر هوایی مهرداد گرامی از هنرمندان مطرح لاهیجان، سعی شده است به بازدید کننده امکان حرکت و مشاهده جاذبه های توریستی لاهیجان داده شود. بازدید کنندگان می تواند با استفاده از ابزارهای موجود در صفحه ضمن چرخش جهت دید کاربر، بزرگنمایی و کوچک نمایی جاذبه های توریستی لاهیجان از جمله موزه چای و آرامگاه کاشف السلطنه، میدان کاشف، بام سبز، آبشار، مقبره شیخ زاهد گیلانی، مسجد چهارپادشاهان، پل خشتی، میدان ابریشم، میدان شیخ زاهد، مسجد اکبریه، استخر و دیگر نقاط شهر لاهیجان را مشاهده کنند. در فاز تکمیلی سامانه، دیگر نقاط گردشگری و مذهبی و نمای داخلی این اماکن هم در سامانه قابل مشاهده می گردد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد