×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
رشد ۲۳۰ درصدی سرمایه‌گذاری صنعتی در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ تیمور پورحیدری صبح یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: ۱۵۸ واحد صنعتی طی ۹ ماه با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۷ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

وی با بیان اینکه این سرمایه‌گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳۰ درصد رشد داشته است، افزود: در مدت مشابه سال گذشته ۱۲۶ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده که در این بخش نیز رشد بیش از ۲۵ درصدی را در تعداد واحدهای تولیدی ایجاد شده شاهد هستیم.

مدیرکل صمت گیلان از صدور ۱۵۸ پروانه صنعتی در استان خبر داد و اضافه کرد: در سال جاری برای ۸ هزار و ۲۵۲ نفر اشتغال ایجاد شده که در این بخش نیز از رشد ۳۵۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رو به رو هستیم.

پورحیدری به جوازهای تأسیس صنعتی صادره در ۹ ماهه سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: ۱۱۹ جواز در ۹ ماهه سال جاری با سرمایه‌گذاری ۷ هزار و ۲۹ میلیارد ریال توسط این اداره کل صادر گردیده که از لحاظ سرمایه‌گذاری ۶۵ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: در ۹ ماهه سال جاری پیش بینی اشتغال جوازهای تأسیس صادره ۳ هزار و ۴۹۰ نفر می‌باشد که با راه‌اندازی این واحدهای صنعتی اشتغال مناسبی را در حوزه صنعتی در استان شاهد خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد