×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 23 اردیبهشت - 1403
false
true
دولت سیزدهم در زمینه حل مشکلات و بر مبنای گام دوم انقلاب حرکت کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه رشت ضمن تسلیت سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان و ۷۲ یار با وفای ایشان، گفت: بررسی‌های صورت گرفته نشان از رعایت دستور العمل های بهداشتی در طی برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) دارد.

وی در ادامه با اشاره به کم لطفی‌های صورت گرفته نسبت به مساجد طی سال های اخیر و لزوم تغییر این روند در دولت جدید خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم وارث دولت فرسوده و کم‌کار است که باید با جدیت، مدیریت جهادی و پشتکار در زمینه حل مشکلات گام برداشته و بر مبنای گام دوم انقلاب حرکت کند.

امام جمعه رشت ضمن اشاره به وزرای پیشنهادی و اهمیت انتخاب افراد اصلح، یادآور شد: وزیران و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید روحیه جهادی و خستگی ناپذیر داشته، مطیع ولایت بوده و به اصول و آرمان‌های انقلاب اعتقاد داشته و دارای سوابق شفاف باشند.

وی خواستار معرفی مدیران فاسد از سوی مردم و توجه به این موضوع از سوی نمایندگان مجلس شد و افزود: پرهیز از اشرافی گری و قدرت طلبی و همچنین جدا کردن خط خود از فتنه و فتنه گران باید از مهم‌ترین ملاک‌ها و ویژگی‌های وزرای دولت سیزدهم باشد.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر ضرورت توجه به اصل ولایت مداری در گزینش همه مدیران از پایین‌ترین مدیر در جمهوری اسلامی تا وزرا، تصریح کرد: بارها شاهد مدیرانی بودیم که همواره خواستار گرفتن کمک از خارجی‌ها بوده و به توانمندی‌های داخلی توجه نمی‌کردند.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد