×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 7 اردیبهشت - 1403
false
true
خروج آمریکا از برجام باعث سربلندی ایران شد/ رسانه ها ریل گذار و فرهنگ ساز جامعه هستند

به گزارش «گیل بان»، مهندس رحیم حیدری در آئین تجلیل از اصحاب رسانه فعال در شهرستان آستانه اشرفیه که با حضور مادر گرامی شهید سید محمد اسحاقی اولین و تنها خبرنگار شهید استان گیلان و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: دشمن راز پیروزی انقلاب را فهمیده و با دادن آمارهای دروغین و کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب، درصدد ناامیدی، بدبینی و صلب اعتماد آن‌ها نسبت به انقلاب اسلامی است.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه با وجود فشار و تحریم، ایران همواره ازلحاظ دانش علمی در جهان حرف‌هایی برای گفتن دارد، بیان کرد: در این مدت آمریکا ایران را تحت ظالمانه‌ترین تحریم‌ها و زیر بند ۷ منشور سازمان ملل قرار داده ولی با سخت‌کوشی مردم و دانشمندان، هم اکنون ایران از لحاظ علمی و هسته‌ای در جهان در سطح خوبی قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه آمریکا با خروج خود از برجام باعث سربلندی ایران شد گفت: آمریکا با خروج از برجام قصد منزوی کردن ایران را داشت ولی با این کار باعث شد اتحادیه اروپا نسبت به تحریم و خروج آمریکا از برجام موضع بگیرد و این باعث افتخار ایران است که در مراجع بین‌المللی سربلند شده است.
مهندس حیدری رسانه ها را ریل گذار و فرهنگ ساز جامعه نام برد و گفت: رسانه ها نقش بسیار عمیق و تاثیر گذار در فرهنگ سازی جامعه دارند و حضور مردم در صحنه های جنگ تحمیلی از سوی خبرنگاران در دل مردم نهادینه شد.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در پایان تاکید کرد: رسانه های این شهرستان در بسیاری از موارد خیلی دلسوزانه تر از مسئولین شهرقدم های اساسی برمی دارند.

گفتنی است در این مراسم از مادر گرامی خبرنگار شهید سیدمحمد اسحاقی و نیز از فعالان رسانه ای شهرستانی و استانی که در حوزه خبری اخبار شهرستان را پوشش می دهند تقدیر بعمل آمد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد