×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 16 اردیبهشت - 1403
false
true
توقف تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری در لاهیجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ در تاریخ های 12 و 13 اردیبشهت ماه سال 1402 ه.ش از ساعت 16 تا 18 تماشاخانه‌های سیار (کامیونت تریلرسیارنمایشی) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو مکان از شهر لاهیجان به ترتیب در جنب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان و پارک بعثت لاهیجان مستقر می شوند و به اجرای عمومی خواهند پرداخت.
محور موضوعی دو نمایش‌ «نهالی‌که بابام کاشت» و « ۱۲ دقیقه» که در کانون پرورش فکری لاهیجان به ترتیب در تاریخ های 12 و 13 اردیبشهت ماه سال 1402 ه.ش اجرا می شود، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. سومین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی ایثار روز در تاریخ 11 اردیبشهت ماه سال 1402 ه.ش با ادای احترام هنرمندان و مسئولان در مزار شهدای لاهیجان رسماً آغاز به کار کرد.

سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار، از 11 الی 14 اردیبهشت ماه سال 1402 ه.ش با حضور 15 گروه منتخب از استان‌های کرمانشاه، گیلان، ایلام، مرکزی، همدان، بوشهر و تهران در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی در شهر‌های رشت، لاهیجان، آستانه اشرفیه، رودسر، لنگرود، فومن، صومعه سرا برگزار می‌گردد و اختتامیه این جشنواره نیز در 14 اردیبهشت ماه سال 1402 ه.ش در تالار مرکزی رشت برگزار می شود. تماشای نمایش در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی ایثار برای عموم مردم رایگان و آزاد است.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد