×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 30 اردیبهشت - 1403
false
true
توسعه گازرسانی در مناطق روستایی شهرستان شفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه های گازرسانی به خوشه امام‌زاده ابراهیم شفت، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به خوشه ویسرود و نیز افتتاح کارخانه شالیکوبی دهکده سبز روستای چوبر شرکت کرد.

استاندار گیلان در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرستان شفت با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقاء سطح شاخص‌های برخورداری زیرساخت‌ های بخش خدمات رسانی به فراتر از میانگین کشوری، تصریح کرد: سطح برخورداری شهروندان استان در بخش گاز ۹۹.۹۷ درصد و در حوزه روستایی ۹۶.۰۹ درصد است.

زارع با بیان اینکه افتتاحیه های امروز، میزان برخورداری بخش روستایی شهرستان شفت را به ۹۲ درصد رسانیده است، افزود: ارتقاء سطح کیفیت کارخانجات شالیکوبی رویکردی اساسی در استان بوده و از یک‌هزار و ۵۰۰ کارخانه فعال، تا زمان حاضر بالغ بر ۶۵۰ واحد اصلاح ساختار صورت گرفته است.

پروژه گازرسانی به خوشه امام‌زاده ابراهیم با هزینه بیش از چهار میلیارد و ۸۱۸ میلیون تومان و برخورداری ۳۹۵ خانوار مورد بهره‌برداری قرار گرفت. با افتتاح این پروژه تعداد روستاهای گازدار شهرستان شفت به ۸۶ و درصد برخورداری به ۹۱.۹ درصد رسید.

عملیات اجرایی گازرسانی به خوشه ویسرود شهرستان شفت نیز با هزینه بیش از ۹ میلیارد و ۶۷۱ میلیون تومان در روستاهای کولوان، ویسرود و بخشی از لاسک به متراژ شبکه بیش از ۳۳ هزار متر با ۶۲۰ انشعاب و برخورداری ۴۰۹ خانوار آغاز شد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد