×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 13 اردیبهشت - 1403
false
true
توسعه شهرک های صنعتی از مهمترین سیاست های دولت تدبیر و امید برای کاهش نرخ بیکاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان با حضور دکتر زارع استاندار گیلان در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه که به منظور تکریم و معارفه فرماندار لاهیجان برگزار شده بود، از خدمات مهندس اسماعیل میرغضنفری تقدیر و دکتر یونس محمودی با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار معارفه شد.

فرماندار جدید لاهیجان در این جلسه با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان، تصریح کرد: ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری و صنایع غذایی با محور صادرات قادر است لاهیجان را به اوج شکوفایی برساند.

محمودی در ادامه انسان موفق را فردی دانست که بتواند با معرفت نفس راه اعتدال را انتخاب نماید و تعامل را شرط دوام، بقا و ثبات کارگزاران نظام در عرصه خدمتگزاری و تحصیل توفیق برای ارایه خدمات برتر دانست.

وی تصریح کرد: ایجاد و گسترش شهرک ها و نواحی صنعتی به منظور توسعه متوازن، ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری از مهم ترین سیاست های راهبردی دولت تدبیر و امید است.

محمودی با اشاره به اینکه ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری و صنایع غذایی با محور صادرات می تواند لاهیجان را به اوج شکوفایی برساند، افزود: حفظ امنیت مهمترین وظایف بخشی از مجموعه فرمانداری در تامین رفاه و آسایش مردم است.

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد