×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
تخصیص بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های اقتصادی گیلان

به گزارش «گیل بان»، آرش فرزام‌صفت در ششمین نشست اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: تسهیلات خرد حمایتی در قالب مشاغل خانگی، کمیته امداد و بهزیستی تقسیم‌بندی شهرستانی شده و امیدواریم تا پایان سال شهرستان آستارا سهم خود را جذب کند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری گیلان با اشاره به اینکه سهم استان گیلان در سال جاری به لحاظ تسهیلات طرح‌های اقتصادی تخصیص‌یافته ۲۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: این مقدار تسهیلات در بخش رونق تولید پایدار ۱۰ میلیارد ریال، در بخش طرح‌های تکاپو پنج‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و در بخش توسعه طرح روستایی با تسهیلات کم‌بهره چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

فرماندار شهرستان آستارا نیز در نشست مذکور با اشاره به اینکه مشکلات این شهرستان در پنج تا ۶ حوزه بررسی و جهت برطرف آن به مسئولان استانی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: سرمایه در گردش، فعال نبودن بسیاری از واحدهای شهرک صنعتی و دریافت تسهیلات بانکی از جمله مشکلات پیش‌روی سرمایه‌گذاران در امر سرمایه‌گذاری است.

یونس رنجکش با بیان اینکه مقدمات دومین سفر استاندار گیلان به شهرستان آستارا از یک ماه پیش برنامه‌ریزی شده و در این سفر حدود ۲۵ مدیرکل و مدیرعامل استاندار را همراهی می‌کردند، افزود: بود، افرود: در قالب این سفر نقاط ضعف و قوت شهرستان آستارا پس از بازدیدهای میدانی جهت بررسی به کارگروه‌های ویژه استانی و شهرستانی ارجاع داده شدند.

به گزارش فارس در ششمین نشست اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری که با حضور استاندار گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آستارا برگزار شد. بسیاری از سرمایه‌گذاران این شهرستان در بخش‌های مختلف رستوران‌داری، نمایندگی فروش خودرو، سورتینگ و بسته‌بندی محصولات کشاورزی مشکلات و موانع پیش روی سرمایه‌گذاری را با استاندار و مدیران‌کل ذی‌مدخل در میان گذاشتند.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام /

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد