×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
تابعیت از ولایت فقیه و حفظ وحدت اصلی ترین عامل پیروزی در عملیات بیت المقدس بود/ برجام شکست تعامل با آمریکا را نشان داد

سرهنگ پاسدار سید جعفر حسینی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»، با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات غرور آفرین بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، تصریح کرد: امدادهای الهی همواره یاری گر رزمندگان اسلام در میادین هشت سال دفاع مقدس بودند و این خود نشان از حقانیت آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ پرثمر خود دارد.
فرمانده سپاه لاهیجان با اشاره به اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر ضربه ای مهلک و استراتژیک بر پیکر ارتش تا دندان مسلح بعثی عراق وارد نمود، خاطرنشان کرد: اصلی ترین عامل پیروزی در این عملیات تابعیت از ولایت فقیه، حفظ وحدت فرماندهی و شرکت گسترده نیروهای ارتشی، سپاهی و بسیج مردمی دوشادوش یکدیگر بود.
وی با تاکید بر لزوم همدلی، همراهی و ثبات قدم مسئولان نظام در مسیر تحقق منویات ولایت فقیه افزود: تاریخ غنی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نشان داده هر کجا که در راستای این صراط مستقیم حرکت کرده ایم به پیروزی و فتح دست یافته و هر کجا که با کوچکترین انحرافی مواجه بوده ایم، شکست خوردیم.
سرهنگ حسینی در ادامه با بیان اینکه امروز چهره عهد شکن و غیرقابل اعتماد آمریکا برای همگان در سطح جهان آشکار شده و آبرویی برای آن نمانده است، افزود: این نکته از اهمیت بالایی برخوردار بوده که در داخل کشور با اتحاد و همدلی همه جناح های سیاسی در مسیر انسجام و پایداری ملی و حفظ همیشگی استقلال گام برداریم.
فرمانده سپاه لاهیجان با بیان اینکه برجام شکست تعامل با آمریکا را نشان داد، خاطرنشان کرد: دشمنی دیرین آمریکا با دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست و مسائل مطرح شده در نقض برجام از سوی این کشور تنها بهانه هایی پوچ، بی اساس و نخ نما شده است که از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون با هدف براندازی نظام بارها مطرح شده است.
وی با تاکید بر لزوم مقاومت در برابر زیاده خواهی های آمریکا و هم پیمانانش در قضیه برجام، گفت: مسائل و مشکلات داخلی کشور هیچ ارتباطی با برجام نداشته و تنها با صبر و همدلی مردم و نیز مدیریت جهادی مسئولان قابل حل می باشد.
سرهنگ حسینی در پایان با بیان اینکه ادامه برجام مشروط به پذیرش شروط به حق ایران است، خاطرنشان کرد: نقض یا برقراری برجام چیزی از قدرت و صلابت ایران اسلامی در سطح جهان نخواهد کاست ولی معیار مناسبی برای راستی آزمایی وعده های دروغین آمریکا و متحدانش خواهد بود.
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد