×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
برگزاری پویش «جشن عاطفه‌ها» در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ مدیرکل کمیته امداد امام گیلان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید رویداد ملی «جشن عاطفه‌ها» برای تأمین لوازم آموزشی و تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد شامل کیف، کفش، پوشاک و نوشت و افزار برگزار می‌شود.
عباس اهرابی ترویج فرهنگ و سنت حسنه نیکوکاری و احسان برای کمک به علم آموزی نوجوانان و جوانان و تأمین بخشی از نیاز‌های دانش آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی جدید از اهداف برگزاری پویش جشن عاطفه‌ها اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه گیلان حدود ۲۰ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد دارد گفت: مردم خیّر و نیکوکار گیلان سال گذشته حدود ۱۵ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند، و پیش بینی می‌شود امسال این مبلغ با مشارکت خیران به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یابد.
مدیر کل کمیته امداد امام گیلان، با اشاره به نحوه مشارکت مردم نوعدوست و خیّر در این رویداد ملّی افزود: پایگاه‌های نمادین پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ در میدان‌های اصلی شهر برای جمع آوری کمک‌های هم استانی‌های خیّر و نیکوکار برپا می‌شود و مشارکت مردم بصورت غیر حضوری و الکترونیکی هم امکان پذیر است.
عباس اهرابی همچنین با بیان اینکه نمازگزاران نیز می‌توانند در نمازجمعه این هفته در این پویش شرکت کنند گفت: هفته‌ی اول مهر نیز این پویش در مدارس گیلان برگزار خواهد شد.
وی از آمادگی دفاتر ۳۱ گانه کمیته امداد کمیته امداد امام و ۲۵۰ مرکز نیکوکاری در استان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خبر داد و گفت: مردم نیکوکار و خیّر می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ بانک ملّی در این امر خداپسندانه شرکت کنند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد